Antenne i bagruden
Fra : MartinK

Dato : 16-03-09 15:33

Hvem har ikke det hvis man er køber af en ældre firmabil...
Sådan en som kommer inde fra kabinen, igennem ruden, og sidder som en sort
knold og lille pisk udenfor.
Hvordan gør jeg hullet så anonymt som muligt?
Findes der noget røgfarvet acryl som erstatning???

Martin.

Fra : BJ

Dato : 16-03-09 17:11

"MartinK" <martinK@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> knold og lille pisk udenfor.
> Hvordan gør jeg hullet så anonymt som muligt?
> Findes der noget røgfarvet acryl som erstatning???

Der er ikke noget hul i ruden..:)

mvh/Bjørn J.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 16-03-09 17:18

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget hul i ruden..:)

Det knne ellers være spændende at se hullet blive boret i en hærdet rude.

Kent Nielsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-03-09 18:59

Kent Nielsen wrote:
> "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det knne ellers være spændende at se hullet blive boret i en hærdet
> rude.

Det kan da gøres med vandskæring
Luftskæring kan også anvendes.

Ja, det er gjort

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : BJ

Dato : 16-03-09 19:46

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kan da gøres med vandskæring
> Luftskæring kan også anvendes.
>
> Ja, det er gjort

Meget dumt ved denne antennetype.

Det hjælper ikke en pind med et hul i ruden..

mvh/Bjørn J.

Fra : oz3bto

Dato : 16-03-09 17:33

> [...]
> knold og lille pisk udenfor.
> Hvordan gør jeg hullet så anonymt som muligt?
> Findes der noget røgfarvet acryl som erstatning???

Der er intet hul .. delene er limet på og er ikke nem at få af igen ..

Lad antennen sidde det er det bedste .. Kunne jo være at den kunne bruges
til noget f.x. fastmontering af mobilen

Fra : Mogens

Dato : 16-03-09 17:44

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

> Der er intet hul .. delene er limet på og er ikke nem at få af igen ..
> Lad antennen sidde det er det bedste

Jep - den er helt umulig at få af igen !

Fra : Henning

Dato : 16-03-09 18:44

On Mon, 16 Mar 2009 16:44:10 GMT, "Mogens" <no@mail.dk> wrote:

>"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen

>Jep - den er helt umulig at få af igen !

Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet - og en
siliconeskraber i bæltet. Skær antennen fri med et tyndt knivsblad,
f.eks. fra en hobbykniv og skrab resten af limen af.

Fra : Mogens

Dato : 16-03-09 19:17

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet

Nej, det ved jeg - jeg fjernede min :)

Fra : MartinK

Dato : 16-03-09 19:32

Tak.
Jeg kunne jo også have set ordentlig efter....

Martin.