Bilører
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-09 12:13

Afledt af tidligere tråd, om billyde, så har jeg lige mixet en lille lydfil
sammen, med 6 forskellige biler der passerer forbi.
Hvem kan høre hvad det er for nogle?

http://www.perbeer.dk/lyd.mp3

OK, den er måske lidt svær, men lad os få nogle bud

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : apollo14

Dato : 14-03-09 21:12

Per Beer Hansen skrev:
> [...]
> Hvem kan høre hvad det er for nogle?
>
> http://www.perbeer.dk/lyd.mp3
>
> OK, den er måske lidt svær, men lad os få nogle bud

1: Corvette med Jan Magnussen i
2: Pescarola Judd (kunne godt være Team Essex med Casper Ellgaard i)
3: Audi R10 Dieselmaskine
4: Lyder godt nok som en F1, men det kunne også være en pors
5: Ferrari etellerandetnummerjegikkekanhuske
6: Ja det er ikke en Morris Mascot ihvertfald ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-03-09 21:21

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> 5: Ferrari etellerandetnummerjegikkekanhuske
> 6: Ja det er ikke en Morris Mascot ihvertfald ;)

Desværre, den eneste du har rigtig er nummer 6

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : .J.S...

Dato : 14-03-09 22:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> [...]
> Hvem kan høre hvad det er for nogle?
>
> http://www.perbeer.dk/lyd.mp3
>
> OK, den er måske lidt svær, men lad os få nogle bud

1: Porsche Turbo ?
2: BRM V16
3: ?
4: Motorcykel ?
5: BMW ?
6: ?

Kun no 2 som er til at høre resten er rent gæt

(Ville være nemmere at gentage hvis det var separate filer)

mvh/JS

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-03-09 09:22

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> 1: Porsche Turbo ?
> 2: BRM V16
> 3: ?
> 4: Motorcykel ?
> 5: BMW ?
> 6: ?
>
> Kun no 2 som er til at høre resten er rent gæt

Og 2'eren er rigtig nok, det er resten ikke.
Og der er udelukkende tale om biler.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-03-09 16:47

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvem kan høre hvad det er for nogle?
>
> http://www.perbeer.dk/lyd.mp3
>
> OK, den er måske lidt svær, men lad os få nogle bud

Nå, må vel hellere komme med en løsning, så i ikke ligger søvnløse igen i
nat

1: Alfa Romeo 8C (ikke den nye, men den fra 30'erne)
2: BRM V16 Mk2
3: Ferreri 312 T3
4: Lola T297
5: Porsche 935
6: Tyrell 011

Den eneste rigtige var J.S. der gættede nr. 2.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport