Forsikring - hvilken
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-09 14:31

Hvilken forsikring kan levere varen til en billig penge til en der

- har en VW Golf GTI TDI
- har kørt 35 år skadesfri og ca. 3.500 kr. i selvrisiko.
- kun skal bruge en indboforsikring desforuden - med cykeldækning :)

Hvad koster´en (bilen!)?
--
Per
Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Arkivskabe - hør nærmere.

Fra : Klaus G.

Dato : 13-03-09 14:38

> - har en VW Golf GTI TDI
Årgang? Km?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-09 14:59

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Årgang? Km?

2001, 280.000

Fra : Klaus G.

Dato : 13-03-09 16:42

> 2001, 280.000
Nå, nu gider www.fdmforsikring.dk ikke lige at du. Men der har jeg forsikret
en Skoda Octavia2 Combi 1.9TDI 2005, for 3800kr. årligt, plus der er et
Falck Plus abb med i prisen. Det dækker hele Europa.

Det kræves dog at man er medlem af FDM i mindst 6mdr. Man er Elite bilist
hvis man har 5 skadefri år og er mindst 25år gammel.

Fra : Henning

Dato : 13-03-09 15:44

Det kan de alle - start f.eks. på www.forsikringsluppen.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-09 16:17

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Det kan de alle - start f.eks. på www.forsikringsluppen.dk

Ikke specielt billigt - hvem er billigere end GF - erfaringer?

Fra : Henning

Dato : 13-03-09 16:33

On Fri, 13 Mar 2009 16:17:19 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk@fjern_klikpost.dk> wrote:

>"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

>Ikke specielt billigt - hvem er billigere end GF - erfaringer?

Du er ikke meget for at komme med oplysninger? Det afhænger af dit
kørselsmønster, bopæl, tilhørsforhold til fagforening osv. Brug
ovennævnte link til forslag og ring til dem.

Fra : Brian H

Dato : 13-03-09 17:45

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke specielt billigt - hvem er billigere end GF - erfaringer?

IF i mit tilfælde, men jeg synes bedre om dækningen ved Trekroner. Ring
rundt

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-03-09 17:53

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke specielt billigt - hvem er billigere end GF - erfaringer?

Tidligere var "GTI-biler" ikke velkommen i GF, derfor var præmien lavere,
men undersøg det lige

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : claus b.p.

Dato : 13-03-09 19:41

Leif Langgaard wrote:
> [...]
> meddelelse news:49ba7903$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tidligere var "GTI-biler" ikke velkommen i GF, derfor var præmien
Præmien højere mener du vel?
Der er så vidt jeg kan se blødet meget op i GFs holdninger, bl.a. kan man
idag forsikre dyre biler som Mercedes, hvilket man ikke kunne for nogle år
siden. Tror heller ikke begrebet GTI betyder noget i den forbindelse, det er
jo en noget devalueret betegnelse. Det afgørende er handelspris og bilens
effekt, der ikke må overstige visse grænser.
Har lige modtaget 3000 kr retur idag fra GF for vores 2 bilforsikringer.

/Claus

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-03-09 20:02

"claus b.p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Præmien højere mener du vel?

Hej

Nej, præmien var lavere pga. Brian i sin GTI fra 87 ikke kunne blive
forsikret hos GF, Statistikken viste jo at han nok ville smadre bilen
førstkommende fredag

Jeg har tidligere haft husstandens to biler forsikret hos GF og var godt
tilfreds, men vi bruger nu Tryg-Tjenestemænd.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-03-09 23:51

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Tidligere var "GTI-biler" ikke velkommen i GF, derfor var præmien lavere,
> men undersøg det lige

Det har også været antallet af heste som var afgørende.
Da jeg havde fat i den lokale klub for et år-halvanden siden gik grænsen ved
140HK for Diesel. Alt herover så var de ikke intereseret. Det var uanset
hvor mange års skadefri og hvor mange andre forsikringer jeg ellers ville
tegne

--
/Dennis
Cisco Aironet 1200 Accesspoint sælges

Fra : Mikael

Dato : 14-03-09 09:57

On 13 Mar., 14:30, "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk>
wrote:
> [...]
> - har kørt 35 år skadesfri og ca. 3.500 kr. i selvrisiko.
> - kun skal bruge en indboforsikring desforuden - med cykeldækning :)

Hvis du melder dig ind i diabetesforeningen og får bilen forsikret
igennem der skulle det være meget billigt.

Kig lidt på google, her stod der noget med en pris på 3400kr om året
hvis man var medlem og 13.000 et eller andet hvis man ikke var, kan
ikke lige huske bilen.

Mikael