Hvor finder man nyprisen på en brugt bil?!
Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-03-09 20:10

Hej med jer

Inde på skat.dk kan man beregne afgiften for indførsel af brugte biler fra
f.eks. Tyskland.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1755101

Her skal man bl.a. angive bilens oprindelige nypris i Danmerk. Hvor
ilaverden skulle jeg dog vide den fra?! Bilen er 13 år gammel....

--
Hilsen Jakob

Fra : Ivan Madsen

Dato : 12-03-09 20:19

On Thu, 12 Mar 2009 20:09:51 +0100, "Jakob Griffel"
<NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote:

> [...]
>
>Her skal man bl.a. angive bilens oprindelige nypris i Danmerk. Hvor
>ilaverden skulle jeg dog vide den fra?! Bilen er 13 år gammel....

Prøv at post mærke, model, årgang, udstyr mv. , der sidder nogle
stykker her omkring, der formodentlig kan hjælpe.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-03-09 20:29

> Prøv at post mærke, model, årgang, udstyr mv. , der sidder nogle
> stykker her omkring, der formodentlig kan hjælpe.

Volvo 850 Stationcar
Diesel
08/1996 eller 01/1997
Automatgear
Klima
Anhægertræk
Fartpilot
mv. ......

--
Hilsen Jakob

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 12-03-09 20:40

http://bilmodel.dk/Biler/Volvo/850/

Fra : Jakob Griffel

Dato : 12-03-09 20:59

> http://bilmodel.dk/Biler/Volvo/850/

Hvor oplagt - den kendte jeg ikke. Tak

--
Hilsen Jakob

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 12-03-09 20:27

Jakob Griffel kom med denne ide:
> [...]
>
> Her skal man bl.a. angive bilens oprindelige nypris i Danmerk. Hvor ilaverden
> skulle jeg dog vide den fra?! Bilen er 13 år gammel....

Prøv her: http://bilmodel.dk/
Kai

Fra : Henning

Dato : 12-03-09 21:33

Prøv i stedet www.bilpriser.dk under Afgift ved import.

Fra : Brian H

Dato : 12-03-09 22:38

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Her skal man bl.a. angive bilens oprindelige nypris i Danmerk. Hvor
> ilaverden skulle jeg dog vide den fra?! Bilen er 13 år gammel....

Bilbasen.dk skriver nogle gange nyprisen, se i bunden af annoncen...