iPhone - chikanering af teenagere ...
Fra : Per Rønne

Dato : 21-03-09 19:23

Jeg har netop opdaget et par applikationer på iTunes:

Annoy-A-Teen og Annoy-A-Teen Lite

Jeg har downloadet sidstnævnte [gratis], og den giver irriterende lyde
på 15 kHz. Og flere på 2 kHz.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan høre de høje lyde, men det er jo også
kun formålet med programmet at chikanere teenagere .

Annoy-A-Teen koster 6 kroner, og det kan man vel lige overkomme ... så
kan man også se hvor højt op forskellige menneskers hørelse går!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-03-09 23:15

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
>
> Annoy-A-Teen koster 6 kroner, og det kan man vel lige overkomme ... så
> kan man også se hvor højt op forskellige menneskers hørelse går!

Og du underviser teenagere?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 22-03-09 05:52

> Og du underviser teenagere?

Det er vel ikke meningen at den skal køre hele tiden. Højst som forsøg
en sjælden gang.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-03-09 10:12

> Det er vel ikke meningen at den skal køre hele tiden. Højst som forsøg
> en sjælden gang.

Når klassen er lidt for urolig?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 22-03-09 11:41

> Når klassen er lidt for urolig?

Selv lærere har altså med teenagere at gøre uden for arbejdstiden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-03-09 17:45

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Selv lærere har altså med teenagere at gøre uden for arbejdstiden.

OK, men jeg forstår ikke helt fidusen med at give dem tinnitus. Det kan
de da kun blive mere adfærdsvanskelige af.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 22-03-09 19:31

> OK, men jeg forstår ikke helt fidusen med at give dem tinnitus. Det kan
> de da kun blive mere adfærdsvanskelige af.

Jeg taler altså ikke om noget permanent - men det kunne da være lidt
morsomt at høre om de kan høre lydene, til en familiesammenkomst.

Seks kroner - for lidt sjovt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk