Adobe på Amager
Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-03-09 06:22

Hej

Jeg har betalt en Photoshop til MAC i december i Fona Amagercenteret. De
har først kunnet stampe den op af jorden her til februar. I mellemtiden
er vi på arbejdet blevet enige om at vi vil have Creative Suite i
stedet. Nu tar de syv lange og ti brede om at bytte den (Photoshop
ligger stadig i butikken, uåbnet). Jeg har mailet til Adobe.dk, som
siger de tar 2-4 dage om at levere. Derefter fik jeg i Fona og foreslog,
at jeg fik pengene retur for Photoshop og købte den et andet sted.
Ekspedienten sagde bare at det var en god idé!

Nå her står jeg, hvor på Amager køber man så Adobeprogrammer? Eller er
det postordre?

--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-03-09 16:09

Henrik Enslev wrote:
> [...]
> at jeg fik pengene retur for Photoshop og købte den et andet sted.
> Ekspedienten sagde bare at det var en god idé!

Det var da utroligt langsommeligt snøleri...

> Nå her står jeg, hvor på Amager køber man så Adobeprogrammer? Eller er
> det postordre?

Det véd jeg ikke, men prøv da at ringe til Humac (70215353), om ikke de
har dem på lager. - Godt nok skal du så 'rejse en lille tur til
udlandet' - eller rettere ind til staden..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Lind

Dato : 12-03-09 16:25

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> [...]
> Ekspedienten sagde bare at det var en god idé!
>
> Nå her står jeg, hvor på Amager køber man så Adobeprogrammer? Eller er

Altså Henrik - man køber hér: <http://www.anymac.dk/gen3/main.php>,
spørg efter Michael. De har alt, kan skaffe alt og gør det hurtigt /og/
billigt

M.

Fra : Jan Hovard

Dato : 13-03-09 00:30

Morten Lind wrote:

> Altså Henrik - man køber hér: <http://www.anymac.dk/gen3/main.php>,
> spørg efter Michael. De har alt, kan skaffe alt og gør det hurtigt /og/
> billigt
>
> M.
Du køber det via Adobe på nettet. Jeg har købet de der det blev leveret
på 2 dage.

---JanH

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 13-03-09 17:07

> Du køber det via Adobe på nettet. Jeg har købet de der det blev leveret
> på 2 dage.

Hvordan med moms og told?
Michael C.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 14-03-09 16:17

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> Hvordan med moms og told?

Hvis du køber det på Adobes dk-hjemmeside kører det hele efter danske
regler.

Men jeg vil da ikke undlade at opfordre til at man finder lokale firmaer
at hendle igenem. Får man en god kontakt til dem, kan man ofte få lidt
sparring, som Adobes verdensfirma ikke kan tilbyde. Prisen vil være den
samme og det kan du jo så bruge Adobes hjemmeside til at sikre dig!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Henrik Enslev

Dato : 15-03-09 00:36

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> [...]
> sparring, som Adobes verdensfirma ikke kan tilbyde. Prisen vil være den
> samme og det kan du jo så bruge Adobes hjemmeside til at sikre dig!

Det var lige præcist det der var min bevæggrund. Nu har jeg fundet et
firma på Holmbladsgade som jeg forsøger mig med.
Jeg har talt med den mand som Morten tidligere henviste til, han var
meget imødekommende, men sagde, at jeg lige så godt kunne købe direkte
fra Adobe.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-03-09 14:11

> [...]

> Jeg har talt med den mand som Morten tidligere henviste til, han var
> meget imødekommende, men sagde, at jeg lige så godt kunne købe direkte

Det lyder som om, de ikke vil handle med "småfisk", for selvom man ikke
bliver hovedrig af at handle med Adobe produkter så er der da lidt til
overs.

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk