menu.inc
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 20-03-09 21:32

Jeg har en menu.inc.html til SSI og ingen problemer med den. Da jeg
nu er gået i gang med en ny dropdown-menu, ville jeg gerne teste den
og har derfor kaldt den menutest.inc.html, men sjovt nok er det
menuen menu.inc.html der vises.(og ja, jeg har anført den rigtige
url).
Det er ikke et problem, jeg undrer mig bare?

http://lisbetovervad.dk/test/adjektivertest2.shtml

Lisbet

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-03-09 18:59

Lisbet Laursen wrote:

> og har derfor kaldt den menutest.inc.html, men sjovt nok er det
> menuen menu.inc.html der vises.(og ja, jeg har anført den rigtige
> url).

Det har vi kun dit ord for.
Dit serverside include er på serveren blevet eksekveret, så umiddelbart må
vi tro, at du har skrevet forkert filnavn i dit include, når du får
inkluderet en forkert menufil.

Erik Ginnerskov

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 22-03-09 11:39

Erik Ginnerskov wrote:

> Det har vi kun dit ord for.

Nåh ja, jeg glemte at det ikke kans ses i kilden.

> Dit serverside include er på serveren blevet eksekveret, så
> umiddelbart må vi tro, at du har skrevet forkert filnavn i dit
> include, når du får inkluderet en forkert menufil.

Jeg havde ikke skrevet forkert filnavn, men havde selvfølgelig
kludret i det på anden måde!

Lisbet