Ønske om fremvisning af multiple video i s~
Fra : Mindwipe

Dato : 17-03-09 23:30

Jeg mangler en idé til at opstille en liste af tekst eller
thumb's, der ud fra museklik på det valgte element skal kunne
fremvise videoen - uanset valget - i samme ramme.
Jeg arbejder på en skabelonbaseret hjemmeside (sitecenter.dk), så
søger html-kode, der kan afvikles på denne platform.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders M

Dato : 18-03-09 19:10

Mindwipe skrev:
> [...]
> Jeg arbejder på en skabelonbaseret hjemmeside (sitecenter.dk), så
> søger html-kode, der kan afvikles på denne platform.

Tænker du på noget som f.eks. DR's afspiller?

--
Anders Mikkelsen
www.designagroup.dk

Fra : Mindwipe

Dato : 20-03-09 17:27

Anders M wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Tænker du på noget som f.eks. DR's afspiller?
>
> --
> Anders Mikkelsen
> www.designagroup.dk

Det, jeg søger, er en opstilling af punkter på en liste (ol/ul),
hvorfra man så vælger sit punkt, hvortil der er knyttet et videoklip.
Disse videoklip vil jeg gerne kunne fremvise i samme vindue.
Og stadig med baggrund i (skabelonbaseret) sitecenter.dk