On Sun, 15 Mar 2009 05:10:54 +0100, Karsten <no@spam.invalid> wrote:
>rlauritsen <rlauritsen@gmail.com>skrev:
>
>>Er der andre der oplever udfald på yousee internet ? Nu har jeg 2 gange
>>i dag ikke haft forbindelse i nogle minutter, og det virker først når
>>jeg tager strømmen af modemet. Jeg bor i Holstebro. Det skal ikke blive
>>ved, for så har de en kunde mindre.
>>
>>Det er efter jeg har fået det der Cisco modem som kan køre 50 mbit. Tror
>>jeg nedgraderer til 12 mbit, hvis det så kører mere stabilt. Og jeg kan
>>vel evt. bare sætte det gamle modem på igen. Det har jeg jo stadig for
>>yousee vil jo ikke have det tilbage igen.
>
> Også her , må efter nogle timer lige resettes , har en kollega med
>samme problem, så det må være noget på centralen ?
>bliver sikkert fixet mandag - ellers må vi jo lige ringe
Man skal altid ringe, når man oplever fejl, og fejlen ikke står på
driftinformation.
Hvis ingen fortæller at der er noget galt, bliver det ikke lavet. Og
jo flere der fortæller om en given fejl, jo højere bliver den
prioriteret.
--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med
http://www.everlove.dk.