The Princess Has Come of Age
Fra : Jesper

Dato : 11-03-09 01:44

"The Princess Has Come of Age" er en computeranimationspornofilm på 46
min, lavet af italienske CGI animatorer. Pris: $1,5 mio eller
ligesåmeget som prisen på en almindelig dansk spillefilm. Den er ret
flot og fantasifuldt lavet. I en fjern galaxe er prinsessen blevet
myndig og skal tage sig en ægtefælde. Der er 5 bejlere, som hver får en
nat med prinsessen, og den der kan opfylde alle prinsessens lyster kan
gifte sig med hende.
Bejlerne tæller en trold, en robot, en plante, en kvindelig android og
et stort monster.
Som de fleste pornofilm lider den af for meget kedelig frem-og tilbage,
men ellers er den absolut værd at se. Filmen er fra 1995 og blev
nomineret til en AVN award for bedste animationsfilm 2007.

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-03-09 09:01

Jesper skrev:
> [...]
> men ellers er den absolut værd at se. Filmen er fra 1995 og blev
> nomineret til en AVN award for bedste animationsfilm 2007.

Hmm jeg så lige filmen igår efter at have læst din anbefaling - der er
noget sært skræmmende og alligevel facinerende ved næsten
"foto-realistisk" hentai
Det er i hvert fald langt fra fx Urotsukidoji's tegnede eventyr

Er det i øvrigt mig eller er den ikke på IMDB?

Fra : Jesper

Dato : 12-03-09 16:08

Optimus Prime <optimus@prime.dk> wrote:

> [...]
> Det er i hvert fald langt fra fx Urotsukidoji's tegnede eventyr
>
> Er det i øvrigt mig eller er den ikke på IMDB?

Den findes der skam, blot er IMDB lidt tynd med credits på filmen:
http://akas.imdb.com/title/tt1379196/

Fra : Steen

Dato : 13-03-09 22:55

> Hmm jeg så lige filmen igår efter at have læst din anbefaling

Hvor ser man lige den?

Fra : Jesper

Dato : 14-03-09 00:44

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Hvor ser man lige den?

Google er din ven:
http://www.google.dk/search?q=%22the+princess+has+come+of+age%22

Fra : Steen

Dato : 14-03-09 11:53

> Google er din ven:
> http://www.google.dk/search?q=%22the+princess+has+come+of+age%22

Nåeh...på den snedige facon.
Jeg har bare ikke tålmodighed til torrents

Fra : Optimus Prime

Dato : 17-03-09 13:01

Steen skrev:
> Jeg har bare ikke tålmodighed til torrents

Jeg hentede den på under en time

Fra : Steen

Dato : 17-03-09 13:59

> Jeg hentede den på under en time

Nu er det ikke noget jeg har prøvet for nyligt, men jeg kan huske der
var flere dages ventetid på de torrents der evt. kunne interessere mig.
Det er nok bare mig det ikke ved så meget om den slags
Pyt, jeg overlever uden

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-03-09 10:23

Jesper wrote:
> [...]
> et stort monster.
> Som de fleste pornofilm lider den af for meget kedelig frem-og tilbage,

Det er med andre ord meget vaniljefarvet?

Det forstår jeg ikke. Når man nu endelig har mulighed for at lave en
rigtig beskidt pornofilm, fordi der ingen rigtige skuespillere er der
insisterer på værdighed, menneskerettigheder og løn efter markedsvilkår,
så *undlader* man at gøre det. Eller hvordan?

(Listen over bejlerne lyder i hvert fald ret tam. Det kunne sagtens have
været meget mere perverst.)

> men ellers er den absolut værd at se. Filmen er fra 1995 og blev
> nomineret til en AVN award for bedste animationsfilm 2007.

Dybt underligt, at en film kan vinde en pris 12 år efter at den er
blevet lavet. Desuden har jeg svært ved at forestille mig den store
realisme i CGI der er så ekstremt gammelt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jesper

Dato : 13-03-09 22:33

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> wrote:

> [...]
> så *undlader* man at gøre det. Eller hvordan?
>
> (Listen over bejlerne lyder i hvert fald ret tam. Det kunne sagtens have

Jada, men det var ikke filmens formål.

> Dybt underligt, at en film kan vinde en pris 12 år efter at den er
> blevet lavet. Desuden har jeg svært ved at forestille mig den store
> realisme i CGI der er så ekstremt gammelt.

Sorry, den er fra 2005.