vægbeslag til WII
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 10-03-09 19:03

hejsa

kunne ikke finde en mere rigtig gruppe so here it comes..

findes der ikke vægbeslag til en nintendo wii så man kan gemme maskinen bag
fladskærmen ligesom jeg har gjort med DVD maskinen ?? (spev væg model)

Thomas

Fra : Per Jensen

Dato : 11-03-09 00:25

Thomas Duus Jürgensen wrote:
> [...]
> bag fladskærmen ligesom jeg har gjort med DVD maskinen ?? (spev væg model)

Umiddelbart nej, det er jo en lidt besynderlig lokation.

To bud ville være patentbånd og skrue den op på væggen, eller at sætte
den fast bagpå TV'et med STÆRK dobbeltklæbende tape - evt det "gode"
velcrobånd, det holder.

// Per.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-09 04:17

On Mar 11, 12:24 am, Per Jensen <n...@removethepigzapro.dk> wrote:

> [...]
>
> To bud ville være patentbånd og skrue den op på væggen, eller at sætte
> den fast bagpå TV'et med STÆRK dobbeltklæbende tape - evt det "gode"

Jeg har dårlig erfaring med dobbeltklæbende tape når det bliver varmt,
det mister sin vedhæfteevne.
Og både fjernsyn og Wii vil blive varme.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
In C we had to code our own bugs. In Cpp we can inherit them.

Fra : Per Jensen

Dato : 11-03-09 16:50

Christian B. Andresen skrev:

> Jeg har dårlig erfaring med dobbeltklæbende tape når det bliver varmt,
> det mister sin vedhæfteevne.
> Og både fjernsyn og Wii vil blive varme.

Nu ved jeg ikke med dit fjernsyn, men Wii'en bliver næppe ret varm med
et energioptag på maks 4 Watt

// Per.

Fra : Anders Majland

Dato : 11-03-09 18:03

> Nu ved jeg ikke med dit fjernsyn, men Wii'en bliver næppe ret varm med et
> energioptag på maks 4 Watt

Er det ikke standbyforbruget ?

Fra : Carsten

Dato : 11-03-09 20:09

"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> wrote in message

> Nu ved jeg ikke med dit fjernsyn, men Wii'en bliver næppe ret varm med et
> energioptag på maks 4 Watt

æhhh, på min Wii strømforsyning står der 56w og selvom det er en times tid
siden at sønneke og jeg tog en tenniskamp så er den stadig ret varm når man
mærker på siderne.

Carsten

Fra : Kim

Dato : 15-03-09 11:00

Per Jensen wrote:

> Nu ved jeg ikke med dit fjernsyn, men Wii'en bliver næppe ret varm med
> et energioptag på maks 4 Watt
>
> // Per.

Ingen tvivl om, at Wii'en bruger langt mindre strøm end sine konsolbrødre,
men 4 Watt kan den altså ikke nøjes med

http://www.hardcoreware.net/reviews/review-356-2.htm

//Kim

Fra : N/A

Dato : 11-03-09 16:50

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-03-09 08:15

On Mar 11, 4:49 pm, Per Jensen <n...@removethepigzapro.dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke med dit fjernsyn, men Wii'en bliver næppe ret varm med
> et energioptag på maks 4 Watt

Vores wii bliver da håndlun, men jeg ved ikke med din wii