Tandrems intervaler
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 16:13

Hejsa
Har en 206sw 1,4 hdi der skal have skiftet Trem for hver 120000km. Så langt
så godt !
Men når præsis den samme motor, ligger i en C3 skal den have skiftet rem for
hver Tada 10år eller 240000km?? gæt om min bliver skiftet nu ;)

Spørgsmål er der nogle der kender intervalerne for en 02 406 2,0 og om den
evt har en fransk tvilling der kan kører længre på de samme stumper.

Mvh Ove

Fra : Møller

Dato : 10-03-09 17:51

Ove skrev:
> [...]
>
> Spørgsmål er der nogle der kender intervalerne for en 02 406 2,0 og om
> den evt har en fransk tvilling der kan kører længre på de samme stumper.

2,0L HDi 01/2001-10/2002

Normale betingelser: 160.000 - 10 år
Hårde betingerlser:120.000- 10 år
Peugeot Damnark har i lang tid brugt at oplyse væsewntlig kortere intervaller end udlandet for
eksakt samme model: fortjenesteoptimering:
Møller

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-09 20:19

> [...]
> Peugeot Damnark har i lang tid brugt at oplyse væsewntlig kortere
> intervaller end udlandet for eksakt samme model: fortjenesteoptimering:

Tak for det Møller, men det var 2,0 benzin jeg mente ;)

Mvh Ove

Fra : Møller

Dato : 11-03-09 11:18

Ove skrev:

> Tak for det Møller, men det var 2,0 benzin jeg mente ;)

Så har du lært det: spørgsmål skal være konkret og indeholde nødvendige oplysninger for at få
korrekt svar

Jeg prøver igen:
2,0L HPi -7/2000
2.0 L HPi (EW10D)
Normale betingelser: 120.000 - 10 år
Hårde betingelser: 80.000- 10 år

Ifølge mine oplysninger, så kan jeg ikke se, at der er blevet markedsført en 406 2.0 i 2002??
Har du ikke en motortype: XU, TU, RFX eller?

Så vidt jeg kan se, så er den eneste 2.0 i 406 serien XU10J4R/L med automatgear??
Samme motor er, bl.a, i
405 GRX m.v -96
605 94-
806 94-
Citroen Xantia'er
Alle har:
Normale betingelser: 120.000 - 10 år
Hårde betingelser: 80.000- 10 år
Så det er det.

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-09 14:53

> Så har du lært det: spørgsmål skal være konkret og indeholde nødvendige
> oplysninger for at få
> korrekt svar
Av av ja undskyld ;)

> Ifølge mine oplysninger, så kan jeg ikke se, at der er blevet markedsført
> en 406 2.0 i 2002??
> Har du ikke en motortype: XU, TU, RFX eller?

Igen har du ret, det er en overgemt famila ting til 7 pers, men den er inreg
i 02.

Tak for svaret, mvh Ove