7 persons med ESP
Fra : H.Jørgensen

Dato : 10-03-09 12:01

Vi vil gerne have en / persons med ESP.
Hvilken skal vi kikke på
Den må gerne være brugt.

Fra : Fly Christensen

Dato : 10-03-09 12:40

On Tue, 10 Mar 2009 12:01:07 +0100, "H.Jørgensen"
<brakentorp@hotmail.com> wrote:

>Vi vil gerne have en / persons med ESP.
>Hvilken skal vi kikke på
>Den må gerne være brugt.

Vores Galaxy '07 har ESP. Det bliver sikkert ikke så svært at finde en.
Jeg vil gætte på, at alle 7 personers biler kan findes med ESP.

Fly

Fra : Niels Bengaard

Dato : 10-03-09 14:22

> Vi vil gerne have en / persons med ESP.
> Hvilken skal vi kikke på
> Den må gerne være brugt.

Udvalget er stort.
http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ResultView.aspx?Seller=1&CategoryId=P&Category=P&Free=esp%207%20pers

7 personers med eller uden bagagerum, benzin eller diesel, lidt eller meget
brugt?

Mvh Niels

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-03-09 14:30

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Vi vil gerne have en / persons med ESP.
> Hvilken skal vi kikke på
> Den må gerne være brugt.

Hvis det gerne må være sådan en med et ekstra klapsæde bagi, så ville jeg
vælge en MB E320CDI st.car.
Kender en, som lige har købt sådan en, med stort set alt i udstyr (incl.
Kleemann chip 270HK/700NM).
De kan findes til en rimelig penge i øjeblikket.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : KASO

Dato : 10-03-09 20:13

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Vi vil gerne have en / persons med ESP.
> Hvilken skal vi kikke på
> Den må gerne være brugt.

Renault Grand Scénic. En ny model kommer til august/september - det kan jo
presse prisen på de gamle en del...

Citroën C4 Grand Picasso

Ford Smax

VW Touran

m.fl.

Fra : PD

Dato : 12-03-09 20:01

Hej.

Er det 7 voksne ?
- ellers er en Mazda5 måske også et godt bud...