facebook jeg er håbløs :D
Fra : Stine Vestergaard

Dato : 10-03-09 23:08

Hej Alle,

Har oprettet en virksomhedsside på facebook, for det første nogle der ved om
det koster penge?
For det andet, designet er ikke helt som jeg ønsker, har set andre
virksomhedessider med et lidt anderledes design hvor fans - album og
vægbeskeder står anderledes, nogle der kan hjælpe mig med at ændre?

Og hvis det er det helt forkeret forum jeg er i, hvilke forum skal jeg så
skrive i ;)

--
Mvh/Best Regards
Stine Vestergaard

Fra : Dan Storm

Dato : 11-03-09 08:49

Stine Vestergaard skrev:
> Og hvis det er det helt forkeret forum jeg er i, hvilke forum skal jeg så
> skrive i ;)

Denne gruppe beskæfter sig med scriptsproget PHP, som primært bruges til
at udvikle serverside applikationer med.

Jeg kan ikke henvise dig til en usenetgruppe der beskæftiger sig med
facebook spørgsmål. Mon ikke facebook selv har et forum du kunne benytte
dig af?

Af ren nysgerrghed (mest fordi jeg synes at, på det sidste, er der
kommet nogle eksempler på emner der slet ikke har noget PHP at gøre):
Hvad var det lige der fik dig til at tro at denne gruppe kunne svare på
dit spørgsmål?

People who claim they don't let little things bother
them have never slept in a room with a single mosquito.

Fra : Stine Vestergaard

Dato : 11-03-09 09:05

Hej,
Det skal jeg fortælle dig ;) jeg har fået hjælp til at tilføje to grupper
for laaang tid siden, da jeg brugte disse to meget. Så den anden dag blev
jeg henvist til en anden gruppe som jeg så liiige kunnne finde ud af at
tilføje, men ved ikke hvor jeg ser alle grupperne ;)
Så tænkte der nok var en venlig sjæl her der vidste det :)

--
Mvh/Best Regards

Stine Vestergaard

Fra : Dan Storm

Dato : 11-03-09 09:25

Stine Vestergaard skrev:
> Så tænkte der nok var en venlig sjæl her der vidste det :)

Det kommer an på din newsreader. Jeg bruger selv Thunderbird og der
højreklikker jeg blot på min nyhedsgruppe server og klikker 'Håndter
abonnementer'.

Jeg ved ikke hvordan det fungerer i OE.

Jeg vil antage at du ikke får meget hjælp ved at kigge usenet grupperne
igennem for at finde hjælp til facebook, men jeg skal ikke kunne sige
det. Hvis der er nogen her i gruppen der ved noget om det, svarer de dig
sikkert.

Men jeg holder nu stadig på at facebook må have et forum, en faq eller
en hjælpesektion på websitet hvor du, med garanti, hurtigere får svar på
dit spørgsmål end hvis du satser på at få det her ;)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-03-09 10:05

Dan Storm skrev:

> Det kommer an på din newsreader. Jeg bruger selv Thunderbird og der
> højreklikker jeg blot på min nyhedsgruppe server og klikker 'Håndter
> abonnementer'.
>
> Jeg ved ikke hvordan det fungerer i OE.

Det kan jeg måske hjælpe med. Stine, tjek denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-oe-nyhedsgrupper-trin.php

> Men jeg holder nu stadig på at facebook må have et forum, en faq eller
> en hjælpesektion på websitet hvor du, med garanti, hurtigere får svar på
> dit spørgsmål end hvis du satser på at få det her ;)

Jeg vil også tro, at et evt. Facebook-forum er bedst, men
hvis Stine hellere vil bruge nyhedsgrupperne, må det næsten
være dk.edb.internet, der er den relevante gruppe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk