Vogterne
Fra : Kim2000

Dato : 09-03-09 19:58

Så er tiden ved at være inde til Allan Moores fantastiske voksentegneserie
kommer i bio, Vogterne. Nøj, jeg glæder mig.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 10-03-09 14:32

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Så er tiden ved at være inde til Allan Moores fantastiske
> voksentegneserie kommer i bio, Vogterne. Nøj, jeg glæder mig.

Nå Watchmen, den har været annonceret længe.
http://watchmenmovie.warnerbros.com/

Iflg. IMDB er den sat til 20 Marts her i Danmark.

--
Henrik Laursen

Fra : Steen

Dato : 10-03-09 17:14

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Nå Watchmen, den har været annonceret længe.
> http://watchmenmovie.warnerbros.com/
>
> Iflg. IMDB er den sat til 20 Marts her i Danmark.

De klip jeg har set, virker ikke specielt ophidsende, når man ikke er
til tegnefilmshelte

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-03-09 17:27

Steen wrote:

> De klip jeg har set, virker ikke specielt ophidsende, når man ikke er
> til tegnefilmshelte

Tja, hvis man ikke er til tegnefilmhelte, er det vel ikke så underligt?

Per V

--
Vær god ved politiet!
http://www.soundlantern.com/UpdatedSoundPage.do?ToId=15187

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-03-09 19:27

Per Vadmand wrote:

> Tja, hvis man ikke er til tegnefilmhelte, er det vel ikke så underligt?

Jeg troede at tegneserien var en slags opgør med
tegneseriesuperheltegenren, eller i det mindste et drastisk oprør mod
tegneseriesuperheltegenrens konventioner. Netop derfor formoder at den -
altså tegneserien - vil have en vis ophidsende effekt på dem der ikke
gider de traditionelle tegneseriesuperhelte, og at filmen forsøges skabt
i samme ånd, sådan som det er alles pligt hver gang der laves en
filmatisering.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : -V-

Dato : 11-03-09 04:43

On Mar 9, 7:58 pm, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> Så er tiden ved at være inde til Allan Moores fantastiske voksentegneserie
> kommer i bio, Vogterne. Nøj, jeg glæder mig.

Jæs, 3 billetter (ifølge sælgeren de første købt i hele Kbh!) hentet i
går: Imperial d. 20., 00.30, række 13.

Jeg både glæder mig og frygter resultatet af filmatiseringen.

-V-