In the Electric Mist
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-03-09 17:09

http://www.imdb.com/title/tt0910905/

Har lige set den - jeg synes faktisk den er go
og Tommy L J gør det optimalt :)

Fra : Optimus Prime

Dato : 10-03-09 08:41

Bo Mørch Mogensen skrev:
> Har lige set den - jeg synes faktisk den er go
> og Tommy L J gør det optimalt :)

Jeg har også lige set den og synes den var velspillet men en kende
langsom - desuden så forstod jeg ikke helt pointen:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Hvad gik det ud på med hans halucinationer, kan ikke rigtig se hvad det
gjorde for plottet andet end at skabe lidt mystik i en ellers ret
ordinær thriller/drama?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-03-09 20:17

On Tue, 10 Mar 2009 08:40:34 +0100, Optimus Prime <optimus@prime.dk>
wrote:

>Jeg har også lige set den og synes den var velspillet men en kende
>langsom - desuden så forstod jeg ikke helt pointen:
>*

Puh Pointen :) ?
det ved jeg sørme ikke - men jeg kab da prøve ...

>Hvad gik det ud på med hans halucinationer

i første omgang er han lovligt undskyldt da han for en drink der
kryderet med LSD

>, kan ikke rigtig se hvad det
>gjorde for plottet andet end at skabe lidt mystik i en ellers ret
>ordinær thriller/drama?

Hmm halusinationerne kommer i første omgang af delir ved skuspileren
det kender jeg lidt til der ser man Hmm det mest utrolige :) ?

men der figurere et billed hvor man ser Tommy LJ sammen med den gamle
general som an møder i sine alucinationer - om det er noget
reinkarnation skal jeg ikke kunne sige - tænker lidt på the shining
Hvor hovedrolle indehaveren også er på et tusse gamelt billed

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-03-09 08:52

Bo M. Mogensen skrev:
> i første omgang er han lovligt undskyldt da han for en drink der
> kryderet med LSD

Ha ha ja så er man lovligt undskyldt - jeg har dog heldigvis aldrig set
gamle sydstats soldater

> Hmm halusinationerne kommer i første omgang af delir ved skuspileren
> det kender jeg lidt til der ser man Hmm det mest utrolige :) ?

Jeg troede årsagen måske skulle findes i at han var alkoholiker og at
han på sine gamle dage var lettere forstyrret i stille øjeblikke
Han møder jo kun soldaten når han er alene.

> [...]
> reinkarnation skal jeg ikke kunne sige - tænker lidt på the shining
> Hvor hovedrolle indehaveren også er på et tusse gamelt billed

Ja det var der den knækkede for mig - svjh var han jo også i almindeligt
tøj på billedet og derfor ikke en del af sydstats soldaterne... Så vi er
måske ovre i noget "time space continuum" (hvad hedder det på dansk
iøvrigt?)...

Men jeg mistede i hvert fald interessen for den inden den var slut -
filmen blev båret af gode skuespillere og ikke meget andet

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-03-09 19:13

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> Ha ha ja så er man lovligt undskyldt - jeg har dog heldigvis aldrig set
> gamle sydstats soldater

ja ok jeg aldrig prøvet lsd og jeg tror jeg sider over :)

> Jeg troede årsagen måske skulle findes i at han var alkoholiker og at han
> på sine gamle dage var lettere forstyrret i stille øjeblikke
> Han møder jo kun soldaten når han er alene.

jeg tror der ligger noget reinkarnations værk i det hvis du lægger mærke til
den meget
korte sekvens hvor det vist er hans datter der viser ham et gammelt billed
hvor han er med sammen
med den general han snakker med når han er aflene ?

> [...]
> tøj på billedet og derfor ikke en del af sydstats soldaterne... Så vi er
> måske ovre i noget "time space continuum" (hvad hedder det på dansk

bu me lum det ved jeg ikke lige men jeg har en fornemesle af hvad det
betyder jow det kunne være forklarinegn

> Men jeg mistede i hvert fald interessen for den inden den var slut -
> filmen blev båret af gode skuespillere og ikke meget andet

det gjorde den bestemt - jeg synes nu den var meget go ...