Itinerary receipt
Fra : per f andersen

Dato : 08-03-09 14:58

Jeg skal en lille tur til Damaskus og har fået bestilt og udleveret en
flybillet hos Syrianairs repræsentant i Danmark.
Billetten er ret atypisk efter mine hidtidige erfaringer - består i en
samling af generelle bestemmelser i sædvanligt format og diverse sprog, men
selve oplysningerne om rejsetider, fly, deltagere m.v. er udskrevet fra en
almindelig printer og indklipset i ovennævnte mere normale billet
Det udskrevne bærer overskriften:
"Itierary receipt - duplicate" ??
Er det normalt, og validt?

mvh per

Fra : jesniel2

Dato : 14-03-09 16:06

On 8 Mar., 14:58, "per f andersen" <nob...@asg.se> wrote:
> [...]
> selve oplysningerne om rejsetider, fly, deltagere m.v. er udskrevet fra en
> almindelig printer og indklipset i ovennævnte mere normale billet

Det er ikke godt at vide hvad dine erfaringer er.
Nu om dage får man sjældent en gammeldags billet med carbonpapir.

Jeg har fløjet med selskaber hvor jeg har nøjes med at vise pas, Med
den i hånden kunne skranken finde min reservation.