ny hæk og gødning
Fra : Per H

Dato : 09-03-09 15:14

Jeg satte en ny ligustahæk her til efteråret, og er det ikke nu den
skal have lidt allround gødning?

per

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-03-09 19:43

On Mon, 09 Mar 2009 15:14:03 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Jeg satte en ny ligustahæk her til efteråret, og er det ikke nu den
>skal have lidt allround gødning?

Jeg ville vente et par uger. Der er ikke rigtig nogen vækst i planterne
endnu, og så er risikoen at gødningen forsvinder hvis det f.eks kommer
til at regne meget.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Henning Lund

Dato : 09-03-09 19:58

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev:

> Jeg ville vente et par uger. Der er ikke rigtig nogen vækst i
> planterne endnu, og så er risikoen at gødningen forsvinder
> hvis det f.eks kommer til at regne meget.

Det er vist kun græsset der gror som sindsygt Mads, jeg er ved at
finpudse klipperen, der skal snart slås græs.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 09-03-09 21:20

On Mon, 9 Mar 2009 19:58:25 +0100, "Henning Lund"
<dendurikke@denne.mailadresse> wrote:

>Det er vist kun græsset der gror som sindsygt Mads, jeg er ved at
>finpudse klipperen, der skal snart slås græs.

Mit græs gror ikke endnu - det har en trist brun farve
Men jeg har overvejet at skifte olie på traktoren .... ikke at jeg tror
jeg får det gjort
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Henning Lund

Dato : 09-03-09 22:02

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev:

> Mit græs gror ikke endnu - det har en trist brun farve
> Men jeg har overvejet at skifte olie på traktoren .... ikke at
> jeg tror jeg får det gjort

Det er fordi du bor i det høje nord Husk olien!!

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-03-09 08:33

On Mon, 9 Mar 2009 22:01:50 +0100, "Henning Lund"

>Det er fordi du bor i det høje nord Husk olien!!

Du har nok ret, vi nordboere føler os ofte lidt bagud
Tror jeg pjækker i dag, så olien kan blive skiftet ..... gider ikke have
døje med plænetraktoren når sæsonen for græs starter. Til den tid skal
den bare virke - hver gang.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/