Skift Dir til hjemmesiden på windows home
Fra : MJU

Dato : 09-03-09 21:20

Hej

Jeg har netop installeret PHP for IIS på en Windows Home Server 2008.

Nu vil jeg gerne have min hjemmeside skal afvikles fra drev d: istedet
for drev c: ( C:\Inetpub\wwwroot ) som er standard, da der kun er 14GB
plads tilbage på drev c:

Vi har nemmelig alle vores billeder til og ligge på drev d:

Hvordan ændre jeg det så den henviser til d:\famfoto istedet for
C:\Inetpub\wwwroot

Mvh

Micky

Fra : Dan Storm

Dato : 10-03-09 08:41

MJU skrev:
> Hvordan ændre jeg det så den henviser til d:\famfoto istedet for
> C:\Inetpub\wwwroot

Det har ikke noget med PHP at gøre og jeg ville egentlig gerne henvise
dig til en gruppe der kan hjælpe dig, men umiddelbart virker det ikke
som om der er dannet en gruppe til IIS emner - men jeg kan tage fejl...

Men mon ikke der er nogen her i gruppen der alligevel har erfaring med
opsætning af IIS...

People who claim they don't let little things bother
them have never slept in a room with a single mosquito.