Billeje i Sverige
Fra : Moerch

Dato : 29-07-01 11:46

Hej Ng.
Til næste sommer skal vi to par afsted til Nordsverige. Vi vil køre derop
i vores egne biler og når vi så ankommer vil vi leje en "stor" bil. Noget i
stil med Jeep, Opel Frontera osv. Men jeg synes ikke rigtig Avis og Hertz
har noget brugbart. Har i nogle forslag til hvordan man kan leje en bil
deroppe?

På forhånd tak

Mvh
Brian Mørch

Fra : Morten Nielsen

Dato : 29-07-01 15:31

"Moerch" <moerch@mail1.stofanet.dk> wrote in
<3b63e905$0$31241$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

> [...]
>stil med Jeep, Opel Frontera osv. Men jeg synes ikke rigtig Avis og Hertz
>har noget brugbart. Har i nogle forslag til hvordan man kan leje en bil

Tag et kig på
http://www.statoil.se/MAR/SVG01184.nsf/fs/privat-biluthyrning.

Jeg ved ikke, om de har de ønskede modeller, men de har i alle fald
mange udlejningssteder.

Morten