reparationskit til stenslag
Fra : No@Mail

Dato : 06-03-09 21:35

Jeg mener at have set at man kan købe et reparationskit til selv at lave
stenslag eller revne i forruder. Men jeg kan ikke finden en forhandler. Kan
nogle evt. anbefale et sted, eller skal man i det hele taget holde sig helt
væk fra selv at gøre det.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-03-09 21:57

"No@Mail" skriver:

> [...]
> nogle evt. anbefale et sted, eller skal man i det hele taget holde sig helt

Det bedste du kan gøre er at lade professionelle om arbejdet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning

Dato : 07-03-09 08:21

On Fri, 6 Mar 2009 21:34:33 +0100, "No@Mail" <No@Mail.dk> wrote:

> [...]
>nogle evt. anbefale et sted, eller skal man i det hele taget holde sig helt
Hvad koster et reparationssæt? Hvor mange stenslag oplever du? Hvor
længe holder et reparationssæt efter du har taget hul på det?
En reparation hos en professionel koster ~300,-.

Fra : Knut

Dato : 07-03-09 08:22

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Hvad koster et reparationssæt? Hvor mange stenslag oplever du? Hvor
> længe holder et reparationssæt efter du har taget hul på det?
> En reparation hos en professionel koster ~300,-.

Eller gratis!!! Forsikringen æder den normalt uden bonustab.

Knut

Fra : No@Mail

Dato : 07-03-09 09:29

> Eller gratis!!! Forsikringen æder den normalt uden bonustab.

Forsikringen dækker ikke, hvis man ikke har tegnet glasforsikring

Fra : Knut

Dato : 07-03-09 11:13

"No@Mail" <No@Mail.dk> wrote in message

> Forsikringen dækker ikke, hvis man ikke har tegnet glasforsikring

Min kasko gør!!

Knut

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 07-03-09 14:01

> Min kasko gør!!

Ja det er der rigtig mange selvskaber der gør, med alm kasko...

Mvh
Hans

Fra : Armand

Dato : 07-03-09 14:18

Hans Mouridsen skrev:

> Ja det er der rigtig mange selvskaber der gør, med alm kasko...

Det er nok fordi at glasdækning er elementær i en kasko' .
Har man friskade på glas er der også friskade på stenslags-rep's. Til
gengæld har mange selskaber set økonomien i at hvis folk vælger at lade
deres stenslag reparere frem for at ville have udskiftet ruden, er ca.
300kr i rep.-udgift billigere end end forrude, selv efter kundens
selvrisiko er trukket fra beløbet!

--
Armand.

Fra : No@Mail

Dato : 07-03-09 15:47

Det kunne godt være jeg lige skulle nærlæse min police

Fra : ask meeeeee

Dato : 07-03-09 09:59

> [...]
> Kan nogle evt. anbefale et sted, eller skal man i det hele taget holde sig

Tsvansen har såden et kit, her selv brugt det flere gange med gode
resultater, mener at prisen er ca 149.-

Hans

Fra : Kim Olsen

Dato : 08-03-09 00:23

> Tsvansen har såden et kit, her selv brugt det flere gange med gode
> resultater, mener at prisen er ca 149.-
>
> Hans

Jeg har også prøvet et "gør det selv" sæt - godtnok købt i tyskland.
prisen var ca. kr. 100,-, og resultatet var faktisk lige så godt, som når
profferne laver det.

Kim