Hvad siger loven om og hvad står der om d~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-03-09 01:31

har lige skrevet hele den her palaver til advokatnævnet - jeg ved sgu
ikke om det er almindeligt hvis en advokat mangler beviser så skriver
han/hun bare nogen selv

læs ( hvis du gider )

min forundring var uden lige , da jeg den 7/3-09 åbnede min post , der
var endnu en skrivelse fra
Advokatselskabet Egeparken i forhold til de tidligere skrivelser jeg
har modtaget var der nu et
bilag 4 med ( vedhæftet her som pdf ).

Bilag 4 er et svar på min henvendelse / indsigelse af okt. 2008 -
svaret ( bilag 4 ) skulle
være udfærdiget den 13/11-08 og besvare alle de spørgsmål jeg havde i
min henvendelse i okt. 08
bilag 4 afklare i første omgang alle de spørgsmål der måtte være og
den tvil der måtte være i denne sag.

Det beklagelige ved bilag 4. er at :

1.) jeg har aldrig modtaget den

2.) Tele ankenævnet har ikke modtaget den

3.) Advokatnævnet modtager det først nu

4.) advokaten har efter datering af bilag 4 henvendt sig flere måneder
efter
Til RKI for at bede dem slette mig som dårlige betaler p.gr af min
indsigelse okt. 08
Hvad der næppe var nogen grund til hvis bilag 4 havde eksisteret
ved henvendelse til RKI.

5.) advokaten har sendt flere breve med dokumentation uden bilag 4
før bilag 4

6.)Advokaten er stadigt noget forvirret over bilag 4. Thi der henvises
på side 1 ( vedhæftet sammen med bilag 4 )
i henvendelse af 5/3-09 , at bilag 4 var udfærdiget den den 5/11 -
hvor selve dateringen på
bilag 4 er 13/11 - så underskriver Henrik Larsen & Advokaterne
Egeparken , må have et møde
og få fastsat en dateringen af bilag 4 ( Nov. 2008) , som de kan være
enige om.
Som det er nu mener Advokaterne at det var færdig den 5/11-08 og
Henrik Larsen der har
udfærdiget bilag 4 – har dateret det til 13/11-08.

7.) Jeg har ringet flere gange efter 13/11 til tele selskab "call me"
for at høre om de havde nyt
og for at høre om status på mit tlf. nr 2x55555 - der blev i november
- december og Januar
henvist til at sagen stod behandling regningsklagenævnet , hvad i
sagens natur er underligt efter som sagen skulle være afklaret
13/11-08

8.)der er en formulering i henvendelser fra Advokaterne Egeparken der
indledningsvis , skriver at det drejer sig om en der skriver om sig
selv ”mig” - men der er 2 navne + en underskrift – så det er i
virkeligheden svært eller snarer umuligt at sige hvem man korspoderne
med (?)
Det er måske heller ikke meningen …?

9.)sidst men ikke mindst så kan jeg ikke godtage bilag 4 på flere
punkter , som svar og jeg vil atter rette en ny klage igennem
teleankenævnet den 1/4-09 -samt jeg vedholder at der har været tale
om en uretmæssig registrering i RKI fra Okt. 08 til Jan. 09 – efter
som Bilag 4. først er nået ud til b.la mig i marts 2009.

konklusion :

Mit bedste bud ( sikker kan man jo aldrig være ) er at bilag 4 er
udfærdiget i slut feb. 09 eller beg marts år 2009 til lejligheden -

Det kræver lidt is i maven med det er ikke umuligt , hvis underskriver
Henrik Larsen
og Advokaterne Per H Madsen & Jens P Fabricius - vidner på vegne af
hinanden om bilag 4
oprigtighed , så vil om ikke andet tvivlen i bedste fald komme
parterne til gode.
( Hvis de da ellers kan blive enige om datoen )

Hvad så igen forudsætter at Advokat nævnet tele ankenævnet -& Data
tilsynet tager det
for gode vare , hvad jeg nu nære en sund skepsis overfor ..

men så igen vil jeg sige , hvis den går så åbner det helt nye
muligheder for bevisførelse i dansk
rets praksis - man kan efter fabrikere bevisførelse efter behov - hvis
man er smart så sætter man
dato tilbage til den ønskede dato på sin PC eller fax og sender det
også er der et næsten skudsikkert
bevis i haderne på at det rent faktisk er sendt og har eksisteret på
den ønskede dato - det kan give
nogen problemer med
ens internet udbyder , hvis log filerne bliver gået efter ... men det
er faktisk langt fra sikkert
de bliver ..man kan sende den ønskede dokumentation til venner og
bekendte der kan vidner på vegne af en.
Det kunne jeg selvfølelig . ikke finde på – men pointen er den samme.

Det er godt nok dokumentfalsk osv. men går det så går det og går det
for for den ene så går det vel også for den anden.

jeg vil sige at sagen var principiel før nu er den endnu mere
principiel

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-03-09 07:47

Bo M. Mogensen skrev:
> har lige skrevet hele den her palaver til advokatnævnet - jeg ved sgu
> ikke om det er almindeligt hvis en advokat mangler beviser så skriver
> han/hun bare nogen selv

Jeg aner ikke, hvad sagen drejer sig om, men du er
simpelthen for langt ude. Hvis du sender din palaver til
advokatnævnet, så risikerer du endnu engang at få en sag på
halsen for æreskrænkelse. Det er ret så alvorligt at
anklage andre for dokumentfalsk, og jeg kan forestille mig,
at en advokat vil gå lidt højere op i den slags end de
fleste andre.

> jeg vil sige at sagen var principiel før nu er den endnu mere
> principiel

Man må håbe for dig, at dem, du anklager for det ene eller
andet, ikke har det på samme måde, for så står du godt nok
til at få en overhaling eller tre.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 08-03-09 18:03

> [...]
> at anklage andre for dokumentfalsk, og jeg kan forestille mig, at en
> advokat vil gå lidt højere op i den slags end de fleste andre.

det skal de endeligt gøre men faktum er at dokumentasionen dukker op yderst
belejligende 6 mdrs efter hendvændelse
endvider så ligger sagen allerede ved advokanævnet til afgørelse for dårlig
advokat skik

> Man må håbe for dig, at dem, du anklager for det ene eller andet, ikke har
> det på samme måde, for så står du godt nok til at få en overhaling eller
> tre.

de er velkommen til at prøve - men efter som jeg skriver jeg formoder så
...har jeg ikke postuleret noget

Fra : bosol

Dato : 09-03-09 02:14

On 8 Mar., 19:02, "Bo Mørch Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:

> [...]
> advokat skik

> de er velkommen til at prøve - men efter som jeg skriver jeg formoder så

Fremover når du sender noget skriftligt, så kør teksten gennem en
stavekontrol, så bliver det mere læseligt !

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-09 16:26

bosol wrote:
> Fremover når du sender noget skriftligt, så kør teksten gennem en
> stavekontrol, så bliver det mere læseligt !

En makulator var nok bedre

Fra : bosol

Dato : 09-03-09 10:08

On 9 Mar., 17:25, <Just> wrote:

> En makulator var nok bedre

Ja det giver jeg dig ret i

Fra : Lars Løth

Dato : 09-03-09 18:03

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i meddelelsen
On 9 Mar., 17:25, <Just> wrote:

> En makulator var nok bedre

>Ja det giver jeg dig ret i

I dette tilfælde, en laminator, så han er sikker på at der ikke bliver
ændret i datoer og tekst...

Lars

Fra : Lars Løth

Dato : 09-03-09 09:37

> læs ( hvis du gider )

Læste det, men fortrød igen.

Det er lidt af en konspirationsteori du har gang, hvis du har ret i dine
formodninger, så er det ikke svært at påvise. I så fald har du jo ingen
problemer, men du skal nok også kigge lidt indad, og være 110% sikker på at
du ikke har forlagt korrespondance så det falder til din fordel. For som
andre nævner, så tror jeg hurtigt at du evt. kan stå overfor mere seriøse
problemer end registreringen i RKI.

Lars