Tommy Kenter - Titanic
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-09 21:46

Hej alle.

Jeg har engang for en del år siden set Tommy Kenter fremføre en fatastisk
stemingsfyldt "sang" om Titanic´s forlis. Den gjorde et meget stort indtryk
på mig - den var meget sørgmodig på Tommy Kenters fantastiske måde - ja jeg
er vild med Tommy Kenter. Mener at han er en meget stor kunstner!

Er der nogen som kender den og ved om den findes på DVD ?

mvh

Jesper

Fra : perhag

Dato : 07-03-09 23:47

On 7 Mar., 21:46, "Jesper" <christop at post1.dknet.dk> wrote:
> [...]
> er vild med Tommy Kenter. Mener at han er en meget stor kunstner!
>
> Er der nogen som kender den og ved om den findes på DVD ?

Originalversionen med Mikael Wiehe er i hvert fald ret let at finde:

http://www.youtube.com/watch?v=CjzP137fWj4

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-09 09:28

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mvh
>
> Jesper

Originalversionen med Mikael Wiehe er i hvert fald ret let at finde:

Hej.

Jeg siger mange tak - det er lige netop denne sang, som Tommy Kenter
fremførte. Tak!

mvh

Jesper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-03-09 10:41

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej.
>
> Jeg siger mange tak - det er lige netop denne sang, som Tommy Kenter

Har aldrig hørt den med Tommy Kenter. Men hørte den i en flot følelsesladet
udgave med Niels Hausgaard.

M.V.H....Benny..

Fra : Martin Bak

Dato : 12-03-09 20:30

> [...]
> kunstner!
>
> Er der nogen som kender den og ved om den findes på DVD ?

Jeg kender den godt med Kenter, og ja, -han gør det ret godt på sin egen
måde. Jeg ved ikke om den findes på dvd, men jeg har selv spillet Kenters
version for hyggens skyld og jeg tror jeg kan det meste af den danske tekst
udenad, så hvis du skal bruge noget af den, kan jeg da prøve at skrive den
ned fra hukommelsen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ole Damgaard

Dato : 19-03-09 18:01

Den findes på en CD, Tommy Kenter udgav i 1990: "Historien om Svend".
Tuba - CD 315

mvh ole