Arnolds bedste
Fra : Per Vadmand

Dato : 06-03-09 15:19

I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste film
"Last action hero" i går?

Per V

--
Vær god ved politiet!
http://www.soundlantern.com/UpdatedSoundPage.do?ToId=15187

Fra : Jubii

Dato : 06-03-09 15:54

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
>I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste film
>"Last action hero" i går?

Lidt. Har set den helt en gang i fortiden.
Biobiletter er ikke hvad de har været.

Fra : Mads

Dato : 06-03-09 16:00

On Fri, 6 Mar 2009 15:19:20 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste film
>"Last action hero" i går?

Nogen af os synes altså at det er en af hans allerdårligste film.

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-03-09 16:40

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> wrote in message

> Nogen af os synes altså at det er en af hans allerdårligste film.

Arbold har aldrig lavet en dårlig film. Tror det må være en anden film du
tænker på.

Her er forøvrigt et lille klip fra filmen.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-03-09 16:41

http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-03-09 18:29

Bjarne K. wrote:
> http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/

Det klip er *ekstremt* misvisende, i forhold til hvad for en film og
hvad for en kvalitet film det er.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Preben Larsen.

Dato : 07-03-09 12:13

Bjarne K. skrev den 06-03-2009:
> "Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
>>
> http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/

*LOL*

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 08-03-09 09:08

> http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/

Åh for helvede jeg var færdig af grin! :D, genialt skruet sammen.....

Stakkels Govenator :D.

Mvh
Silver.

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-03-09 17:02

Mads wrote:

> Nogen af os synes altså at det er en af hans allerdårligste film.

Det vil jeg så undlade at kommentere. Blot nøjes med at nævne Red Sonja ...

Per v

Fra : Mads

Dato : 06-03-09 17:06

On Fri, 6 Mar 2009 17:01:38 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det vil jeg så undlade at kommentere. Blot nøjes med at nævne Red Sonja ...

Jeg skrev også "en af de dårligste". Ikke "den dårligste".

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-03-09 23:01

> Det vil jeg så undlade at kommentere. Blot nøjes med at nævne Red Sonja

Så skal jeg måske ikke nævne Hercules in New York?

Mvh
Benjamin

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-03-09 16:37

In news:49b130e4$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Per Vadmand <perve@post.tele.dk> typed:
> I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste
> film "Last action hero" i går?
>
> Per V

Jeg kan altså bedre lide "Kindergarten Cop", men den du nævner er da heller
ikke værst.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-03-09 18:27

Per Vadmand wrote:
> I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste film
> "Last action hero" i går?

Nej. Jeg har set den 3 gange før, og ja jeg er enig i at det er den
bedste. Det er en ekstremt god film.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Steen

Dato : 06-03-09 18:36

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste film
> "Last action hero" i går?
>
> Per V

Narj!
Terminator-filmene er så absolut hans ubestridte mesterværker

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-03-09 19:15

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Narj!
> Terminator-filmene er så absolut hans ubestridte mesterværker

den bedste er den første ...

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-03-09 22:18

Steen wrote:

> Narj!
> Terminator-filmene er så absolut hans ubestridte mesterværker

Terminator-filmene er ren bang-bang-underholdning og god sådan. LAH er i en
helt anden klasse og taler også til indersiden af hovedet.

Per V

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-03-09 23:35

Steen wrote:
> Narj!
> Terminator-filmene er så absolut hans ubestridte mesterværker

Jeg vil snarere beskrive dem som Linda Hamiltons mesterværker. Især i
2'eren. Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan man kan lave en 3'er,
hvor hovedpersonen ikke er med...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-03-09 21:29

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil snarere beskrive dem som Linda Hamiltons mesterværker. Især i
> 2'eren. Jeg kan overhovedet ikke forstå hvordan man kan lave en 3'er, hvor
> hovedpersonen ikke er med...

nahh jeg tror nu aldrig der er produceret en film med Arnold hvor
producenter har forestillet sig det anerledes ind at arnold var hoved
personen

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-03-09 19:14

>I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste film
>"Last action hero" i går?

nu har jeg ikke tv signal men jeg har skam filmen og ja det er en af de 2
bedste der er en der heder the six day eller sådan som jeg synes er
marginalt bedre
men nu har jeg også noget for det okkulte :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-03-09 19:40

In news:49b167d8$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> [...]
> er marginalt bedre
> men nu har jeg også noget for det okkulte :)

Du har ret i at "On The Sixth Day" var en fremragende film, faktisk noget
bedre synes jeg end "Terminator"

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-03-09 21:32

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

Hej Tove :)
ja så kan jeg skrive igen mine arme eller alt andet lige ind finger
spiderserne må ikke røre min pc hvis de gør så fryser den
det er lidt anstrengende med det går :)

> Du har ret i at "On The Sixth Day" var en fremragende film, faktisk noget
> bedre synes jeg end "Terminator"

jeg synes det er den bedste Arnold film - men når det så er sagt så synes
jeg også arnold kan rose sig af at han er mand nok til at spille "blød" mand
en gang i mellem som f.eks den hvor han er gravid :) og er noget så plaget
af af homonelle forstyrelser :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-03-09 13:48

In news:49b16def$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> typed:
> In news:49b167d8$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
> Bo Mørch Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> Du har ret i at "On The Sixth Day" var en fremragende film, faktisk
> noget bedre synes jeg end "Terminator"

Meget apropos så bliver den altså sendt torsdag d.v.s. i morgen kl. 22.00 på
DR (altså "On The Sixth Day").

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-03-09 15:31

In news:49b7b30c$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> typed:

> Meget apropos så bliver den altså sendt torsdag d.v.s. i morgen kl.
> 22.00 på DR (altså "On The Sixth Day").

Den hedder selvfølgelig kun "The Sixth Day", jeg blev nok lidt religiøs.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-03-09 18:13

Tove Krieger skrev:

> Den hedder selvfølgelig kun "The Sixth Day", jeg blev nok lidt
> religiøs.

Altså mere religiøs end filmen lægger op til?

Sjovt nok var On The Sixth Day dens arbejdstitel, fortæller IMDb.

--
Jørgen Grandt

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-03-09 18:43

--

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> Altså mere religiøs end filmen lægger op til?

Næh egentlig ikke. Det var en association til skabelsesberetningen jeg kom
til at tænke på.

> Sjovt nok var On The Sixth Day dens arbejdstitel, fortæller IMDb.

Det vidste jeg så godt nok ikke.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 06-03-09 20:04

Bedste film fra hans side er uden tvivl:

True Lies.

Han har god humor og kan stadig slå på tæven, desuden er Tom Arnold genial
som hans medhjælper på siden :).

Vil dog gå med til at LAH er ganske underholdende, desuden tænker jeg altid
på de kvinder som går rundt i videobutikken og ud af politistationen med lak
og læder hver gang der snakkes om filmen. hehe.....

Mvh
Silver.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 07-03-09 21:34

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Bedste film fra hans side er uden tvivl:
>
> True Lies.

ja den er faktisk også go :) har set den mange gange havde den på et
tømmemænds whs bånd hvor den lå først på båndet efterfulgt af wolf og the
client :)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 07-03-09 11:30

Per Vadmand skrev:

> I fik forhåbentlig set Arnold Braunschw- øh Schwarzeneggers bedste
> film "Last action hero" i går?

Nej. Jeg så den ikke - alene af den grund at jeg stort set kan den
udenad. Jeg elsker den film.

Men ligesom 'Silver' holder jeg også meget af "True Lies".

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-03-09 11:33

Jørgen Grandt wrote:

> Nej. Jeg så den ikke - alene af den grund at jeg stort set kan den
> udenad. Jeg elsker den film.
>
> Men ligesom 'Silver' holder jeg også meget af "True Lies".

Den er også en perle, men ikke så genreoverskridende som LAH.

Per V