Italien Rosora B&B DR1 TV
Fra : bosol

Dato : 07-03-09 10:30

Nogen ved om den er åbnet ? Der vises i øjeblikket på DR1 TV "Min
italienske drøm" og i følge hvad der bliver sagt i udsendelsen at
efteråret 2008 blev de første værelser færdige og åbnet ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-03-09 15:00

bosol <bosolengo@gmail.com> wrote in news:0f5df5e5-a447-4137-96c3-
4a3ce9ffeefe@j8g2000yql.googlegroups.com:

> Nogen ved om den er åbnet ?

Det skulle ske til maj, iflg denne hjemmeside:

http://www.bed-and-breakfast.it/news2.cfm?id=263

Fra : Grev Dracula

Dato : 08-03-09 18:29

On 08 Mar 2009 14:00:14 GMT, "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote:

>bosol <bosolengo@gmail.com> wrote in news:0f5df5e5-a447-4137-96c3-
>4a3ce9ffeefe@j8g2000yql.googlegroups.com:

>Det skulle ske til maj, iflg denne hjemmeside:
>
>http://www.bed-and-breakfast.it/news2.cfm?id=263

HA! ... Der får vi jo så oven i købet at vide, hvem der vinder
konkurrencen, for det står jo i artiklen: "Josephine Gravesen e Casper
Pedersen i nomi dei vincitori, la coppia più giovane"

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-03-09 01:52

Grev Dracula <gamma@euv.dk> wrote in

> HA! ... Der får vi jo så oven i købet at vide, hvem der vinder
> konkurrencen, for det står jo i artiklen: "XX e ZZ i nomi dei vincitori,
la coppia più giovane"

Ups

Det var jeg ikke lige opmærksom på. Det er ikke god tone at poste den slags
uden at advare. Det undskylder jeg.

At du så fremhæver det i gruppen gør det ikke bedre.

Fra : -= JF =-

Dato : 09-03-09 20:56

Kent Oldhøj skrev:

> At du så fremhæver det i gruppen gør det ikke bedre.

Nårh - han har da sat spoiler-alarm på sit indlæg.

Fra : bosol

Dato : 08-03-09 12:30

On 8 Mar., 19:28, Grev Dracula <ga...@euv.dk> wrote:

> HA! ... Der får vi jo så oven i købet at vide, hvem der vinder
> konkurrencen, for det står jo i artiklen: "Josephine Gravesen e Casper
> Pedersen i nomi dei vincitori, la coppia più giovane"

TAK - for linket !
Vi talte om at det ihvertfald ikke kunne blive den arrogante Finn og
Hanne fra Horsholm

Fra : ureiklid@broadpark.n~

Dato : 22-04-09 08:25

On Mar 8, 8:29 pm, bosol <bosole...@gmail.com> wrote:

> TAK - for linket !
> Vi talte om at det ihvertfald ikke kunne blive den arrogante Finn og
> Hanne fra Horsholm

Eller den ufordragelige Michael, som ikke gidder å tilpasse seg
miljøet på stedet, ikke gidder å lære italiensk, og tror han er
verdensmester i det meste. .. - Men konen er søt...
Om det er riktig vant det rette paret!
Ulla fra Oslo

Fra : bosol

Dato : 24-04-09 08:26

On 22 Apr., 17:24, ureik...@broadpark.no wrote:

> [...]
> verdensmester i det meste. .. - Men konen er søt...
> Om det er riktig vant det rette paret!
> Ulla fra Oslo- Skjul tekst i anførselstegn -

plukke oliven med hånden i Rosora, derfor er oliven"olie" så
dyrt Grækenland har man en elektrisk rive der køres med armene
op og ned ad grenene og oliven falder ned i et net, der er udlagt
under træerne.

Nu lakker det mod enden - og Josephine og Casper kan glæde sig til
at overtage B&B, men at værtsparret skal gøre så meget udaf at vise
rundt i omegnen har vi aldrig oplevet på vores B&B ture. Vi får at
vide hvad vi skal se og hjælp til selv at finde derhen.