(Uoriginale) reservedele ti Yamaha
Fra : Mads Jacobsen

Dato : 29-07-01 11:13

Jeg har en gammel Yamaha RD400 fra 1976. Forrøret er efterhånden rustet så
meget igennem, at det er umuligt at svejse.

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i et sådant? Det må gerne være
uoriginalt, brugt - billigt idet det er en gammel maskine jeg ikke vil ofre
så meget på.

Evt. hvis nogen kender et sted på nettet som sælger reservedele til gamle
maskiner.

Mads

Fra : Verner Domino

Dato : 29-07-01 20:38