den nye safari.
Fra : Erling Hansen

Dato : 04-03-09 05:14

Jeg har fået installeret den nye Safari på min MacBook, og den er
da meget smart. M e n, jeg har endnu ikke fundet ud af, hvordan jeg
får fjernet en uønsket 'side' fra den imponerende udstilling, når man
åbner Safari. Det hele går så automatisk, at jeg ikke rigtig kan lide
det. Der M Å da være en knap et eller andet sted, hvor man kan gå
over til manuel redigering. Der er ikke nogen støtte at hente i
'hjælp' i menuen.
mvh
erling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-09 06:49

Erling Hansen <eh-dh@mail.dk> wrote:

> [...]
> det. Der M Å da være en knap et eller andet sted, hvor man kan gå
> over til manuel redigering. Der er ikke nogen støtte at hente i

ja .. edit i bunden af "top sites" vinduet.

Og du er klar over at det er en ustabil beta version du har installeret
?

/thomas

Fra : Erling Hansen

Dato : 04-03-09 09:16

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) skrev:

>ja .. edit i bunden af "top sites" vinduet.
>
>Og du er klar over at det er en
>ustabil beta version du har installeret
>?
>
>/thomas

Den med beta-versionen havde jeg overset. Nu er
den slettet på min mac, og kommer ikke igen før
den er helt færdig.
Tusind tak for det gode og hurtige råd.
mvh
erling

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 04-03-09 17:36

> Og du er klar over at det er en ustabil beta version du har installeret

Det er vist ikke en beta i gængs forstand - nærmere i Google forstand

Hvis man skriver www.apple.com/safari er det i hvert fald Safari 4 Apple
pusher. Måske kan man slet ikke hente v.3?

--
Mvh Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-09 17:42

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Det er vist ikke en beta i gængs forstand - nærmere i Google forstand
>
> Hvis man skriver www.apple.com/safari er det i hvert fald Safari 4 Apple
> pusher. Måske kan man slet ikke hente v.3?

På download siden:

"Looking for Safari 3? Download here"

men jo, Apple er nogen spader at de ikke advarer mere at det er en BETA!
.... *Suk*

/thomas

Fra : Steen

Dato : 04-03-09 17:51

On 2009-03-04 17:42:19 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> [...]
>
> "Looking for Safari 3? Download here"
>
> men jo, Apple er nogen spader at de ikke advarer mere at det er en BETA!

Nu medfølger der jo et værktøj med Safari 4 til at fjerne den igen, så
jeg synes ikke man ligefrem bør advare

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-09 17:59

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Nu medfølger der jo et værktøj med Safari 4 til at fjerne den igen, så
> jeg synes ikke man ligefrem bør advare

Apple regner med at folk tænker sig om, hvilket er en _stor_ fejl.

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 04-03-09 18:20

> Apple regner med at folk tænker sig om, hvilket er en _stor_ fejl.

> /thomas

Hæ, hæ, hæ, hæ..... Godt gået Det er s´gu´ da også noget sjusk at
forvente nogetsomhelst af sine medmennesker, allermindst da
tankevirksomhed, jeg griner stadig

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 04-03-09 18:31

Morten Lind skrev:

> Hæ, hæ, hæ, hæ..... Godt gået Det er s´gu´ da også noget sjusk at
> forvente nogetsomhelst af sine medmennesker, allermindst da
> tankevirksomhed, jeg griner stadig

Må da være Shell og Q8 og Statoil sårn nogen tankevirksomheder. Altså!

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-09 18:20

> Apple regner med at folk tænker sig om, hvilket er en _stor_ fejl.

Nu er der jo ikke nogen fast definition for en beta-version. Der er vel
forskel på betaer. Apple vil næppe frigive noget til almindelige
brugere, hvis det ikke er rimeligt stabilt. Ellers ville de faktisk være
dårlig reklame for Apple. Måske er Apple mest ude på at få noget
feedback om uheldige sider af brugerfladen og evt. inkompatibiliteter
med bestemte hjemmesider.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-03-09 19:10

> [...]
> dårlig reklame for Apple. Måske er Apple mest ude på at få noget
> feedback om uheldige sider af brugerfladen og evt. inkompatibiliteter

Klart .. og public beta programmer er brugt korrekt geniale til at få
feedback fra mange mange mange flere brugere end ved normale beta
programmer. Men Apple bliver nødt til at advare folk, for ellers får du
bare en masse vrisne kommentarer fra folk som ikke ved hvad de skal
forvente af et program i "beta"

/thomas