forretningsbetingelser
Fra : crolesen@msn.com

Dato : 03-03-09 07:30

Hej!

Jeg er ved at starte en internetvirksomhed op. Er der nogen der vil
bruge 5 minutter på at læse mine forretningsbetingelser igennem, og se
om de evt. skal ændres. Kan kontaktes på
christian.olesen@soccercoachsite.com eller på msn crolesen@msn.com

Christian

Fra : crolesen@msn.com

Dato : 03-03-09 07:42

Jeg sender lige et link til mine forretningsbetingelser.

Og det er til en hjemmeside hvor man som abonnement kan få oplysninger
af vide.

Så man kan købe et abonnement på 12 mdr. og så får man adgang til 500
fodboldøvelser

http://www.soccercoachsite.com/forretningsbetingelser/forretningsbetingelser.html

Christian

Fra : alexbo

Dato : 03-03-09 16:21

<crolesen@msn.com> skrev

>Jeg sender lige et link til mine forretningsbetingelser.

Ud over at jeg har svært ved at læse det fordi ÆØÅ ikke kan læses, så lagde
jeg mærke til at du kalder abonnenten for kunden, og skriver både kunde og
abonnement med stort.
Af en eller anden grund synes du også at fortrydelsesret skulle suppleres
med Money Back Guarantee, måske for de engelsksprogede, men jeg tror ikke at
de når så langt i teksten.

"Et abonnement løber i 12, 6 eller 1 måned af gangen. Kunden betaler
abonnementet forud. Abonnementet er uopsigeligt for den periode man har
valgt. Ved udløb af enhver abonnementsperiode modtager kunden en meddelelse
20 dage før udløb om abonnementets udløb, og at abonnementet automatisk
vil blive fornyet."

Ovenstående er jeg ikke tilfreds med, der betales forud og fornyes
automatisk,
men hvad hvis kunden ikke betaler, bliver abonnementet så fornyet alligevel.
Og kan en periode siges at være valgt når man ikke betaler?
Det rigtige ville være at hvis der ikke betales bortfalder abonnementet.

Du vil lave noget netbaseret, det er al ære værd, men du skal være langt
mere kritisk med hvad du sender ud af huset.
Dit første indlæg indeholdt ingenting om det du ville spørge om, dit næste
et link til en stort set ubrugelig tekst.
Prøvede du selv linket inden du sendte det videre?

mvh
Alex Christensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 03-03-09 16:12

Den Tue, 03 Mar 2009 06:42:21 -0800 skrev crolesen@msn.com:

> [...]
> af vide.
>
> Så man kan købe et abonnement på 12 mdr. og så får man adgang til 500

Er gældende fra d. 01. April 2009.

Dine æ ø og å'er ser farlige ud.
Forstår du at lave hjemmesider?

---
Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 03-03-09 16:25

Den Tue, 03 Mar 2009 15:12:18 +0000 skrev Karl Erik Christensen:

> Er gældende fra d. 01. April 2009.
>
> Dine æ ø og å'er ser farlige ud.
> Forstår du at lave hjemmesider?
>
> ---
> Karl Erik.

Nå ja - du og Servage skal nok lige være enige om hvilket tegnsæt sql,
php og du skal anvende.

---
Karl Erik.

Fra : crolesen@msn.com

Dato : 03-03-09 10:16

Havde Bare smidt teksten ind i et tomt dokument og lagt det op. og det
vises rigtigt i firefox, men har lagt det ind i en body nu.

Nu er punkt 3 ændret lidt. Håber det hjalp lidt.

Siden som det skal ligge på er ikke online endnu, så derfor har jeg
bare smidt det op i en html fil.