Geforce3 og TV-out
Fra : mf

Dato : 29-07-01 10:45

----er der noget med at nogle af GF3 kortene kun har 800x600 i TV-out, mens
andre klarer 1024x768 ?? Nogen modeller der laver bedre TV-billede end
andre ??

Claus

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-07-01 11:33

SNIP
> ----er der noget med at nogle af GF3 kortene kun har 800x600 i TV-out,
mens
> andre klarer 1024x768 ?? Nogen modeller der laver bedre TV-billede end
> andre ??
3d Prohpet III (Hercules)
TV-Out (1074x768)
Det har Asus geforce 3 såvidt jeg husker ikke og det har heller ikke dvi
udgang!!
Men jeg mener også at Winfast Geforce 3 har tv-out på 1074x768

Fra : -=Madsen=-

Dato : 29-07-01 13:35

Leadtek WinFast GeForce3, har også tv out i 1024x768

Fra : Lars Krag

Dato : 29-07-01 14:42

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> Leadtek WinFast GeForce3, har også tv out i 1024x768

Jeg har ikke fået prøvet mit tv-out endnu, men på Creative GF3 er der den samme
TV-out chip (Conexant CX25871) som på både Leadtek og Asus, så mon ikke den også
virker i 1024x768. Jeg regner med at prøve det i næste uge engang.

Lars

Fra : Anders Hansen

Dato : 29-07-01 15:11

"Lars Krag" <lars_nospam_krag@image.dk> wrote in message
> [...]
den også
> virker i 1024x768. Jeg regner med at prøve det i næste uge engang.

Kender du/I til et geforce II pro kort med denne TV-out chip???
MVH/Anders

Fra : Santa Xcaze

Dato : 29-07-01 16:39

SNIP

> Kender du/I til et geforce II pro kort med denne TV-out chip???
> MVH/Anders

Jeg tror ikke at pro kortene bliver lavet med den chip...

Fra : mf

Dato : 29-07-01 16:09

> [...]
den også
> virker i 1024x768. Jeg regner med at prøve det i næste uge engang.

Lækkert ! Det var netop dette kort jeg bestilte da det var blandt de
absolut billigste - og så har det endda den nye TV-out chip Det var jeg
skutte klar over....

Claus

Fra : Lars Krag

Dato : 29-07-01 19:58

"mf" <claus@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Lækkert ! Det var netop dette kort jeg bestilte da det var blandt de
> absolut billigste - og så har det endda den nye TV-out chip Det var jeg
> skutte klar over....

Næh, jeg fik mig også en glædelig overraskelse. Det overclocker også
pænt, og prisen er da helt ok i forhold til de andre GF3 kort. Jeg læste
lige at det er samme tv-out som kommer til at sidde på X-box'en, så den
er vel så god som den kan blive.

Lars