Gratis i bilka
Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-02-09 21:54

Hej.

Bilka reklamere med 'kom gratis i bilka' - Ikke at jeg vil gøre brug af
deres tilbud, men er den ikke lidt på kanten? - Er der ikke noget med at
gratis ikke kan gradbøjes?

Fra : /Peter

Dato : 27-02-09 22:21

"Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Bilka reklamere med 'kom gratis i bilka' - Ikke at jeg vil gøre brug
> af deres tilbud, men er den ikke lidt på kanten? - Er der ikke noget
> med at gratis ikke kan gradbøjes?

Har de da taget entré tidligere?

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-02-09 22:20

Godt svar. Se www.bilka.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-02-09 02:07

Andy Dufresne skrev:

> Godt svar. Se www.bilka.dk

Her hæfter jeg mig ved at "gratis" er sat i anførselstegn.
Der står ikke "Kom gratis i bilka", men "Kom 'gratis' i Bilka".

--
Philip - http://chartbase.dk

Fra : TommeTønder

Dato : 01-03-09 13:08

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i en meddelelse

> Her hæfter jeg mig ved at "gratis" er sat i anførselstegn.
> Der står ikke "Kom gratis i bilka", men "Kom 'gratis' i Bilka".
>
> --
> Philip - http://chartbase.dk

Mon det er noget seksuelt ?

KOM gratis i bilka ? Mom man må komme overalt i bilka ?

Fra : -= JF =-

Dato : 27-02-09 22:31

/Peter skrev:

> Har de da taget entré tidligere?

På en måde. Det kan godt være ret dyrt at forlade Bilka

Jeg mener at det er noget med at de dækker benzinomkostningerne (eller
så'n noget lignende)

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-02-09 22:53

-= JF =- skrev:

> På en måde. Det kan godt være ret dyrt at forlade Bilka
>
> Jeg mener at det er noget med at de dækker benzinomkostningerne (eller
> så'n noget lignende)

Ja, man får en rabat ved Shell hvir man køber 70 l. brændstof inden for
de første to måneder. Men her er det jo så mit spørgsmål er, om det er
'Kom gratis i Bilka' ?? - Synes den er lidt tynd!

Fra : /Peter

Dato : 28-02-09 09:23

> Ja, man får en rabat ved Shell hvir man køber 70 l. brændstof inden
> for de første to måneder. Men her er det jo så mit spørgsmål er, om
> det er 'Kom gratis i Bilka' ?? - Synes den er lidt tynd!

ja, det virker meget søgt.

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-02-09 09:40

Andy Dufresne skrev den 27-02-2009 21:53:
> Hej.
>
> Bilka reklamere med 'kom gratis i bilka' - Ikke at jeg vil gøre brug af
> deres tilbud, men er den ikke lidt på kanten? - Er der ikke noget med at
> gratis ikke kan gradbøjes?

Og hvad med os der ikke har bil, men tager toget eller tilsvarende?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-09 09:45

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad med os der ikke har bil, men tager toget eller tilsvarende?

I må glæde jer på vores vegne.

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article959663.ece

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-02-09 13:10

> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> I må glæde jer på vores vegne.

så for at få Bilkas gratis tilbud, så skal man først investere i en bil
til xtusinde kroner.

> http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article959663.ece

hehe, den kender jeg godt,

Kender du tilgengæld bivirkningerne?

Og har du bemærket, at selv producenten foreslår, at pillen tages sammen
med kostomlægning.
Hvad tror du så har størst effekt? Kostomlægning eller pillen?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Brian H

Dato : 28-02-09 15:07

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> så for at få Bilkas gratis tilbud, så skal man først investere i en bil
> til xtusinde kroner.

Benzin kan da bruges til mange formål