3gg reparation hos El-giganten.
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 27-02-09 13:47

Jeg er studerende og min PC er igen gået i stykker.

Den er blevet repareret hos El-giganten 2 gange før- denne gang har
reparationen holdt lidt længere.

Hvordan er reglerne ved 3-die gangs reparation-- kan man få pengene
tilbage--eller få et andet og tilsvarende produkt, som er i orden.

Problemet er jo som studerende, at der er hårdt brug for maskinen --den er
jo uundværlig- og eL-GIGANTENS REP. TAGER CA 3 UGER

VENLIG HILSEN
Ejnar Nielsen

Fra : Ole C

Dato : 27-02-09 15:06

Ejnar Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
>
> Problemet er jo som studerende, at der er hårdt brug for maskinen
> --den er jo uundværlig- og eL-GIGANTENS REP. TAGER CA 3 UGER

Læs lidt her:
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/4/

--
vh
Ole C

Fra : JK

Dato : 27-02-09 17:25

"Ejnar Nielsen" <ejnar-nielsen@hashoj-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Problemet er jo som studerende, at der er hårdt brug for maskinen --den er
> jo uundværlig- og eL-GIGANTENS REP. TAGER CA 3 UGER

Hej

Det hjælper dig ikke nu men et godt råd hvis du igen skal købe pc, vælg da
en hvor du kan få onsite service på enten next buisness day eller måske
onsite 2 days.

Hilsen

Johny

Fra : Louise Sørensen

Dato : 01-03-09 19:45

> Problemet er jo som studerende, at der er hårdt brug for maskinen --den er
> jo uundværlig- og eL-GIGANTENS REP. TAGER CA 3 UGER

Det var sørme hurtigt...
Hos Compumail tog det 2 måneder at ombytte en defekt printserver.

Ja, undskyld, det var ud af en anden tangent, men jeg kunne ikke lade
være...

Louise