Traditionel fransk musik
Fra : Uffe Christensen

Dato : 29-07-01 08:20

Hej,
Her er en utraditionel en
Kan en eller anden henvise til - anbefale - noget traditionelt fransk
harmonika-musik. Det skal være instrumentalt. For nu at afmystificere det
lidt, så skal jeg bruge det som underlægning til en stump film, men jeg aner
egentlig ikke, hvor jeg skal starte min søgning efter denne specielle genre.

UffeC

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 29-07-01 11:00

Hej "Uffe Christensen" <uffec@get2net.dk>

> [...]
>egentlig ikke, hvor jeg skal starte min søgning efter denne specielle genre.

Prøv at høre i en musikforretning, der sælger harmonika (accordeon)
instrumenter eller du kan evt. spørge formanden for DAHOF om han kan
henvise dig videre.

http://www.amatormusik.dk/medlemmer.htm

Aner ikke om han gider svare på den slags, men det er et forsøg værd.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Johnny Bonde

Dato : 30-07-01 19:51

jeg har da en pakke fransk jeg har fanget på enttet
send mig en personlig mail hvis du vil ha den

Kjærlig hilsen Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?