Nyt Big Fat Snake-album
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-09 18:11

BIG FAT SNAKE udsender i morgen albummet "REEL 1".

Der er en sket en del udskiftninger i bandet. Peter Viskinde har skiftet de
4 gamle medlemmer ud med Niels Mogensen,
Jesper Berg, Niels Ole Thorning og Palle Hjorth, som alle er fra Århus. Dder
er kor-opbakning fra Laura Kjærgård
(Kendt fra X-Fjolser) og gospelsangerinden Lene Nørrelykke.
Det med det kor-opbakning lyder rigtigt godt. Det skal nok blive en god
gammeldags omgang møjbeskidt
og heftig rock`n`roll, så hele huset gynger.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-09 20:54

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> BIG FAT SNAKE udsender i morgen albummet "REEL 1".
Det skal nok blive en god
> gammeldags omgang møjbeskidt
> og heftig rock`n`roll, så hele huset gynger.

Big Fat Snake har fåpet ny hjemmeside. Her kan man læse lidt om den nye cd
og høre en smagsprøve: www.bigfatsnake.net/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-03-09 21:00

heftig rock`n`roll, så hele huset gynger.'

Troede jeg, men de to numre jeg indtil nu har hørt, har der ikke været ret
meget "godaw i". Det larmer for meget.

Her kan man lytte til to numre: www.myspace.com/reelbigfatsnake

Fra : CJ

Dato : 06-03-09 18:07

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det skal nok blive en god
>
> Big Fat Snake har fåpet ny hjemmeside. Her kan man læse lidt om den nye cd
> og høre en smagsprøve: www.bigfatsnake.net/

Det er ikke Big Fat Snake, Men Peter Viskinde og et andet hold musikere >De
kan vel kaldes Peter Viskinde's BFS .
De øvrige 4 er stadig i I Det rigtige Big Fat Snake or deres CD udkommer
først om et par uger.

/Carsten

Fra : Steen

Dato : 06-03-09 22:52

CJ <cj@sport.dk> wrote:

> De øvrige 4 er stadig i I Det rigtige Big Fat Snake or deres CD udkommer
> først om et par uger.

En del uger: August

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-09 23:04

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Øhhhh... hvorfor er det ikke det rigtige BIG FAT SNAKE som udgiver album på
fredag??? - Det står da på Big Fat Snakes nye hjemmeside
http://www.bigfatsnake.net/

Her står der ellers klart og tydeligt at BIG FAT SNAKE består af følgende
medlemmer:
Sang og guitar: Peter Viskinde
Bas: Niels Mogensen (NY)
Trommer: Jesper Berg (NY)
Klaver: Niels Ole Thorning (NY)
Hammondorgel: Palle Hjorth (NY)
Læs her:
www.myspace.com/reelbigfatsnake

Fra : CJ

Dato : 07-03-09 10:05

> [...]
> http://www.bigfatsnake.net/
>
> Her står der ellers klart og tydeligt at BIG FAT SNAKE består af følgende

Det er fordi den originale gruppes hjemmeside er på www.bigfatsnake.com
eller www.bigfatsnake.dk
Den anden .net adresse er oprettet efter Peter Viskinde er midt ud af
gruppen - af Peter Viskinde.

Fra : Steen

Dato : 06-03-09 14:47

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> BIG FAT SNAKE udsender i morgen albummet "REEL 1".

Er det ikke først næste fredag (13/3)?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-09 19:57

> Er det ikke først næste fredag (13/3)?

Det var noget jeg læste i pressen. Men hvis man læser på BigFatSnakes
hjemmeside står der godt nok den 13.
Fredag den 13. - ups! - det lyder ikke hyggeligt.

www.bigfatsnake.net/

Hilsen Åge

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-03-09 00:59

On Fri, 6 Mar 2009 19:56:31 +0100, Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>hjemmeside står der godt nok den 13.
>Fredag den 13. - ups! - det lyder ikke hyggeligt.

Albummet der kommer på fredag (d. 13) er mest en række
genindspilninger af tidligere numre, og de 3 numre jeg har hørt, synes
jeg ikke giver noget nyt. Og Peter Viskinde's stemme, samt den nye
besætning i orkesteret, gør at det er meget forskelligt fra de
tidligere versioner af samme numre.

Så på sin vis kan man sige, at det passer fint til fredag d. 13

--
Slet transportmidlet før eu
__o