hårdtbrændte, ildfaste mursten
Fra : (-Peter-)

Dato : 05-03-09 10:14

Hej.

Jeg er ved at bygge en pizzaovn, og skal til bunden af denne bruge
nogle hårdtbrændte, ildfaste mursten.

Jeg skal bruge ca. 60 stk. (altså hvis de er ca. samme størrelse som
alm. mursten).

Er der nogen der har en ide om hvor jeg får fat i disse, så billigt
som muligt?

Mvh
Peter

Fra : Klaus G.

Dato : 05-03-09 19:54

> Er der nogen der har en ide om hvor jeg får fat i disse, så billigt
> som muligt?
Den blå avis ville være et godt bud, hvis du ikke vil købe dem af ny.

Hvis de skal være nye, så er det bare at fatte knoglen og ringe rundt :D

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : (-Peter-)

Dato : 06-03-09 03:44

On 6 Mar., 09:46, "Stig Rasmussen" <stig.rasmus...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> alm. mursten).
>
> Er der nogen der har en ide om hvor jeg får fat i disse, så billigt

havde du et svar? det eneste jeg kan se er at du "gensender" mit
indlæg...

Fra : Carsten Keller

Dato : 06-03-09 11:54

"(-Peter-)" <garfieldpbj@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Peter

havde du et svar? det eneste jeg kan se er at du "gensender" mit

------

Stig toppostede sit svar...

Grunden til du nok ikke lagde mærke til det var at OE ved reply på dine
indlæg ikke som standard indrykker den quotede tekst og sætter ">" foran.
Nogen der har en ide til hvad du eller vi andre kan gøre for at fikse det?

Keller

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-03-09 14:52

Carsten Keller wrote:

> [...]
> dine indlæg ikke som standard indrykker den quotede tekst og sætter
> ">" foran. Nogen der har en ide til hvad du eller vi andre kan gøre

Installer quotefix - http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Erik Ginnerskov

Fra : Carsten Keller

Dato : 06-03-09 15:59

Erik Ginnerskov wrote:

> Installer quotefix - http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Søreme om ikke det hjalp

Det kunne være man snart skulle tage skridtet og skifte til en anden
newsreader. Men nu har jeg villet det i over 10 år så det sker nok alligevel
ikke...

Keller

Fra : (-Peter-)

Dato : 06-03-09 08:04

On 6 Mar., 11:54, "Carsten Keller" <c...@no-more-swen.iha.dk> wrote:
> "(-Peter-)" <garfield...@gmail.com> wrote in message

> havde du et svar? det eneste jeg kan se er at du "gensender" mit
> indl g...
>
> ------
>
> Stig toppostede sit svar...
>
> Grunden til du nok ikke lagde m rke til det var at OE ved reply p dine
> indl g ikke som standard indrykker den quotede tekst og s tter ">" foran.
> Nogen der har en ide til hvad du eller vi andre kan g re for at fikse det?
>
> Keller

Jeg bruger google groups... og kan intet se :(

Fra : (-Peter-)

Dato : 06-03-09 08:04

> [...]
> Nogen der har en ide til hvad du eller vi andre kan g re for at fikse det?

hov nu kunne jeg se det.. men det var en kort besked, men vil forsøge
at kontakte stark :)