Viskinde er hurtigt ude
Fra : news

Dato : 04-03-09 20:17

Tror det var allerede på fredag, hans eget "Big Fat Snake" album skulle være
på gaden.

Ret hurtigt, når han i går udtalte til pressen, at han ikke havde hørt at
han var "blevet gået" af resten af poporkestret

Det andet Big Fat Snake er vist også ved at rode med et BFS-album.

Skandalerne er da mere ophidsende end musikken har været i mange år. Måske
kan Viskinde føre slangen tilbage til det gamle og
knapt-så-meget-ligegyldigt-pop

Fra : Henrik Laursen

Dato : 05-03-09 13:59

"news" <no@mail.invalid> wrote in

> [...]
>
> Skandalerne er da mere ophidsende end musikken har været i mange år.
> Måske kan Viskinde føre slangen tilbage til det gamle og

Jep, de gamle medlemmer af Big Fat Snake er også igang med et album under
deres gamle band navn, det album udkommer til August iflg. dem selv.
De har anskaffet sig en anden istedet for Viskinde, men vil ikke afsløre
endu hvem der er tale om.

Så er det op til folk selv hvem de gidder at høre på: BFS-1 eller BFS-2.
Tørt sagt syntes jeg at Viskinde skulle have udgivet det album under sit
eget navn istedet for at anvende BFS navnet, da BFS er et band og ikke
en solo kunster, bare min holdning.

--
Henrik Laursen

Fra : Steen

Dato : 05-03-09 14:04

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> [...]
> Tørt sagt syntes jeg at Viskinde skulle have udgivet det album under sit
> eget navn istedet for at anvende BFS navnet, da BFS er et band og ikke

Han er sikkert god til at spille guitar, men sangen......

Fra : Cykellapper

Dato : 05-03-09 17:52

Henrik Laursen wrote:

> [...]
> under sit eget navn istedet for at anvende BFS navnet, da BFS er et
> band og ikke en solo kunster, bare min holdning.

Så havde de jo ikke kunnet lukrere på den ubetalelige publicity, der bliver
genereret lige nu - og sikkert en rum tid frem.

Brilliant spin, tilsigtet eller ej
Hvem husker ikke de glade Sweet/Slade, MC Ejnar/RBC osv - "krige"?

--
Preben Mortensen
(Cykellapper)

Fra : Max

Dato : 05-03-09 18:37

Hej news

> Skandalerne er da mere ophidsende end musikken har været i mange år.

Ja, jeg husker fint den sidste koncert jeg var til med dem, halvdelen af
publikum var gået hjem inden de var halvfærdige :)

--
Mvh Max