Coldplay nummer søges.....
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-03-09 19:18

Hejsa,

Igår hørte jeg på svenske radio en alternativ version af et Coldplay nummer,
problemet er at jeg ikke kan huske hvad nummeret hedder !! I nummeret var
der en del trompet samt (bongo) trommer, det var noget reggae/calypso over
nummeret !! Nogle Coldplay eksperter som kender nummeret?

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 04-03-09 10:59

Peter Jensen wrote:
> [...]
> nummeret var der en del trompet samt (bongo) trommer, det var noget
> reggae/calypso over nummeret !! Nogle Coldplay eksperter som kender

Buena Vista Social Club - Clocks?
--
Mvh. Claus
www.clask.dk