Learning to fly
Fra : weblex@gmail.com

Dato : 03-03-09 10:59

Jeg søger et nyere popnummer, hvor teksten "I am learning to
fly" (eller noget i den stil) indgår i omkvædet. Det er en kvindelig
forsanger.

Jeg hørte den i føtex blandt al muzakken og har ledt efter det
lige siden.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 04-03-09 11:02

weblex@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Jeg hørte den i føtex blandt al muzakken og har ledt efter det
> lige siden.
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Kan det være: "I'm learning to LIVE"? For i så fald er der tale om Beth
Hart.
--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-03-09 11:28

<weblex@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Kan det være Alanis Morrisette

M.V.H....Benny..

Fra : weblex

Dato : 04-03-09 09:24

Det er ikke Beth Hart - men tak for buddet.

Jeg kan ikke finde et Alanis Morisette nummer, der hedder noget i stil
med Learning to fly - har du et link? Jeg kan finde nummeret You
learn, og det er ikke det.

Venter spændt på flere svar

Fra : Max

Dato : 04-03-09 17:29

Hej

> Jeg søger et nyere popnummer, hvor teksten "I am learning to
> fly" (eller noget i den stil) indgår i omkvædet. Det er en kvindelig
> forsanger.

Er det en pige der synger Pink Floyd nummeret Learning to Fly ?

--
Mvh Max

Fra : Henrik Laursen

Dato : 04-03-09 18:29

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in

> Hej

> Er det en pige der synger Pink Floyd nummeret Learning to Fly ?

Det eneste jeg ved om titel "Learning to Fly", er at det er et gammelt
Tom Petty nummer fra 80'erne der var et ret stort hit.

MEN, Bonnie Tyler har optrådt med den også:
http://www.youtube.com/watch?v=gOKlfyZZJJE

--
Henrik Laursen

Fra : Max

Dato : 04-03-09 18:59

Hej Henrik
Laursen wrote:

> Det eneste jeg ved om titel "Learning to Fly", er at det er et gammelt
> Tom Petty nummer fra 80'erne der var et ret stort hit.

Så kan du lære noget nyt, nemlig at det også er titlen på
en godt nummer med Pink Floyd

Learning to fly
http://www.youtube.com/watch?v=bn4_zur5hjw&feature=related

--
Mvh Max

Fra : weblex

Dato : 06-03-09 07:34

Pink Floyd og Tom Petty er det ikke - nummeret må være nyt, har aldrig
hørt det før. Tak for jeres bidrag

Fra : Max

Dato : 06-03-09 17:25

Hej weblex

> hørt det før. Tak for jeres bidrag

Velbekomme, forøvrigt syntes jeg at jeg huske en
pige og den titel i en eller anden sammenhæng for
ikke så længe siden, men kan bare ikke komme i
tanke om hvad sammenhængen var.

--
Mvh Max