Gruppe fra Århus der vist hed Intelectuels
Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 25-02-09 18:51

De var vist fremme i midt firserne.
Er der nogen der ved om der findes CD udgivelser med dem på ?
Alt info modtages med tak.

/Hans

Fra : CJ

Dato : 25-02-09 22:19

"Hans Kjærgaard" <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev i meddelelsen
> De var vist fremme i midt firserne.
> Er der nogen der ved om der findes CD udgivelser med dem på ?
> Alt info modtages med tak.
>
> /Hans

Jeg har en enkelt CD i samling med Intellectuals - den hedder Health and
Happiness og er fra 1990.

Mvh

Carsten

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 26-02-09 09:46

On Wed, 25 Feb 2009 22:19:09 +0100, "CJ" <cj@sport.dk> wrote:

>Jeg har en enkelt CD i samling med Intellectuals - den hedder Health and
>Happiness og er fra 1990.

Kan jeg evt. få dig til at fortælle om plademærke og nummer.
Det kunne være interesant hvis det er den jeg er uden efter.
Hvem spiller med på den ?

/Hans

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 26-02-09 10:17

On Thu, 26 Feb 2009 11:45:33 +0300, Hans Kjærgaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

>Kan jeg evt. få dig til at fortælle om plademærke og nummer.
>Det kunne være interesant hvis det er den jeg er uden efter.
>Hvem spiller med på den ?

Nu er jeg kommet lidt længere takket været Carstens hints.
Der skulle være udgivet fgl.:
1986:
Half Alive, udgivet af "Replay"

1987:
Health And Happiness, udgivet af "Fox Records"

Gruppens medlemmer:
Sang: Nils Maaetoft
Trommer: René Wulff
bas: Brian Laurie
Guitar: Lars Hybel

Jeg mangler dog stadig at finde et sted hvor disse kan fremskaffes
fra, det er nok ikke hyldevare i brugsen mere.
Nogen der kan hjælpe ?

/Hans