hjælp til film
Fra : pbc

Dato : 04-03-09 14:21

hej alle

jeg søger en film jeg så i fjernsynet for 6 måneder siden den handlede
om nogle der havde en satelit der kunne ødelægge hele byer på et
tidspunkt sigter de vist mod Washington D.C. ( kun måske) jeg kan
huske at de sad i et tog på et tidspunkt. først troede jeg at det var
en james bond film men de eneste jeg lige kan huske der handler om en
satelit er goldeneye og die another day og dem har jeg nu set og dem
var det ikke så jeg vil blive glad for noget hjælp

på forhånd tak

Patrick

Fra : Mads

Dato : 04-03-09 23:07

On Wed, 4 Mar 2009 13:21:20 -0800 (PST), pbc
<pbcpatrickogalvinpbc@gmail.com> wrote:

> [...]
>satelit er goldeneye og die another day og dem har jeg nu set og dem
>var det ikke så jeg vil blive glad for noget hjælp

Under Siege 2 måske
http://www.imdb.com/title/tt0114781/

Der er da et sattelit våben og et tog med i den.

Desværre er Steven Segal også med.

mvh Mads

Fra : pbc

Dato : 04-03-09 15:15

On 4 Mar., 23:07, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Under Siege 2  måskehttp://www.imdb.com/title/tt0114781/
>
> Der er da et sattelit våben og et tog med i den.
>
> Desværre er Steven Segal også med.
>
> mvh Mads

hej tusind tak det ser ud til på billederne at det var den rigtige så
er det ud at købe den

tak

igen

ps vis det ikke var den rigtige vender jeg tilbage

pps vis det var den rigtige vender jeg tilbag