Terminator Salvation - ny trailer
Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 16:51

http://www.kino.dk/Nyheder/2009/03/Trailer-2-Terminator-Salvation.aspx

Dén trailer giver mig sgu lyst til at se filmen.

--
/ Thomas

Fra : Holst

Dato : 04-03-09 17:23

Thomas M wrote:

> http://www.kino.dk/Nyheder/2009/03/Trailer-2-Terminator-Salvation.aspx
>
> Dén trailer giver mig sgu lyst til at se filmen.

Den trailer giver mig lyst til at høre fed musik.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 04-03-09 18:15

"Thomas M" <none> wrote in

> http://www.kino.dk/Nyheder/2009/03/Trailer-2-Terminator-Salvation.aspx
>
> Dén trailer giver mig sgu lyst til at se filmen.

At en idiot som Christian Bale er med for mig lyst til ikke engang
at bruge 1 sekund på den film, kan ikke fordrage manden.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 21:18

Henrik Laursen wrote:

> At en idiot som Christian Bale er med for mig lyst til ikke engang
> at bruge 1 sekund på den film, kan ikke fordrage manden.

Hvorfor har du et problem med Bale?

--
/ Thomas

Fra : Henrik Laursen

Dato : 05-03-09 14:07

"Thomas M" <none> wrote in

> Hvorfor har du et problem med Bale?

Fordi han behandler sine medspillere og holdet bag kameraet som den rene
omgang lort.
Hør bare her hvordan han behandler holdet bag kameraet i dette lyd klip
til NETOP T-4 filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=INeDYTdTgfU

--
Henrik Laursen

Fra : Rene Schnoor

Dato : 05-03-09 15:45

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> omgang lort.
> Hør bare her hvordan han behandler holdet bag kameraet i dette lyd klip

Well han har undskyldt det. Manden har et voldsomt temperament lader det
til. Men man kan vel godt se en film med en skuespiller selvom han opfører
sig tåbeligt udenfor? Tag fx også Tom Cruise :)

René

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-03-09 20:51

Rene Schnoor wrote:
> [...]
> det til. Men man kan vel godt se en film med en skuespiller selvom
> han opfører sig tåbeligt udenfor? Tag fx også Tom Cruise :)

Just what I sku til to say!

Per V

--
Vær god ved politiet!
http://www.soundlantern.com/UpdatedSoundPage.do?ToId=15187

Fra : Henrik Laursen

Dato : 06-03-09 14:15

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Just what I sku til to say!
>
> Per V

Skrottede Cruise da han begyndte at misbruge de film han medvirker
i for at gøre reklame for Scientology.
Tossen havde mere travlt om at lovprise dem end at egentlig at snakke
om de film han medvirker i.

--
Henrik Laursen

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-03-09 15:17

Henrik Laursen wrote:

> Skrottede Cruise da han begyndte at misbruge de film han medvirker
> i for at gøre reklame for Scientology.
> Tossen havde mere travlt om at lovprise dem end at egentlig at snakke
> om de film han medvirker i.

Hvornår har Cruise reklameret for scientology i sine film?

Per V

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-09 16:38

Henrik Laursen wrote:

> [...]
> rene omgang lort.
> Hør bare her hvordan han behandler holdet bag kameraet i dette lyd

Jamen det er da fint at du dømmer hans skuespils talent fordi han skælder en
fotograf ud, som har opført sig dumt under optagelserne.

Og fotografen opførte sig rigtigt dumt og fortjente skæld ud; Man vader sgu
da ikke bare ind i billedet og begynder at checke lys UNDER en optagelse.
Det er sgu for amatør agtigt - og så af en fotograf på en af de dyreste
produktioner nogensinde.

--
/ Thomas

Fra : Holst

Dato : 05-03-09 16:51

Thomas M wrote:

> [...]
> da ikke bare ind i billedet og begynder at checke lys UNDER en optagelse.
> Det er sgu for amatør agtigt - og så af en fotograf på en af de dyreste

Mennesker laver fejl - selv professionelle mennesker.

Bale lavede også en fejl. Han opførte sig som en idiot.

Fra : Steen

Dato : 05-03-09 17:51

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote:

> Mennesker laver fejl - selv professionelle mennesker.
>
> Bale lavede også en fejl. Han opførte sig som en idiot.

Hæ hæ - godt modtræk

Fra : Klaus G.

Dato : 07-03-09 20:35

> [...]
> sgu da ikke bare ind i billedet og begynder at checke lys UNDER en
> optagelse. Det er sgu for amatør agtigt - og så af en fotograf på en af de
Ja det tænkte jeg også på...

Alle ved jo at de skuespillere virklig er stressede under optagelser til
store film, de arbejde måske 16timer om dagen i flere uger. Så når en mand
laver en så dum en fejl, så kan jeg godt forstå at han bliver gal.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Zeki

Dato : 07-03-09 09:03

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas M" <none> wrote in

> Fordi han behandler sine medspillere og holdet bag kameraet som den rene
> omgang lort.

Så du ser heller ikke film med Tom Cruise, Sean Penn, Clint Eastwood m.fl?

Dig om det!

Fra : Henrik Laursen

Dato : 07-03-09 14:44

"Zeki" <zeki@hvadtrorduselv?> wrote in

> "Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse

> Så du ser heller ikke film med Tom Cruise, Sean Penn, Clint Eastwood
> m.fl?
>
> Dig om det!

Allerede nævnt Cuise som en af dem jeg ikke spilder min tid på.
Sean Penn, mangler stadig at se en god film med ham.
Clint Eastwood, blevet for gammel han er bedst tjent der hvor han er nu:
Bag kameraet.

--
Henrik Laursen

Fra : Zeki

Dato : 08-03-09 08:31

> [...]
> Sean Penn, mangler stadig at se en god film med ham.
> Clint Eastwood, blevet for gammel han er bedst tjent der hvor han er nu:

Du virker som en meget vred person. Fred være med det.

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-03-09 10:03

Zeki wrote:
> "Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
>
> Du virker som en meget vred person. Fred være med det.

Hvis folk "leverer varen" på lærredet/skærmen, er det vel egentlig
irrelevant, hvad de ellers går og laver.

Per V

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-03-09 12:15

"Per Vadmand" <> skrev i meddelelsen ...

> Hvis folk "leverer varen" på lærredet/skærmen, er det vel egentlig
> irrelevant, hvad de ellers går og laver.

Ikke ubetinget.

mvh
Henning

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-03-09 13:54

Henning Præstegaard wrote:

> Ikke ubetinget.

Måske ikke, men deres tilhørsforhold til mere eller mindre tåbelige
trosretninger forekommer mig ikke relevant, så længe det ikke påvirker deres
skuespillrpræstationer.

Per V

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-03-09 21:16

> Måske ikke, men deres tilhørsforhold til mere eller mindre tåbelige
> trosretninger forekommer mig ikke relevant, så længe det ikke påvirker
> deres skuespillrpræstationer.

Rolig nu. Der er en gøft i begge sider af vejen. Det er lige så tåbeligt at
finde
sig i alt, som at gå i flint over bagateller. Det god ved det, er at vi selv
sætter
bagatelgrænsen.

mvh
Henning

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-03-09 10:40

Henrik Laursen skrev:
> "Thomas M" <none> wrote in

> At en idiot som Christian Bale er med for mig lyst til ikke engang
> at bruge 1 sekund på den film, kan ikke fordrage manden.

Sjovt - han er ellers en af mine yndlingsskuespillere....

Lars B