Blå mænd
Fra : Kim2000

Dato : 02-03-09 18:46

Jeg ser alle engelske film uden undertekster, men for hulen da..... Blå Mænd
var simpelthen nødvendigt at se bruge undertekster på, de mumler, snøvler og
taler enormt hurtigt, og samtig skatter lyden konstant.

Er jeg den eneste der har problemer med lyden i den film?

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-09 19:40

Kim2000 wrote:
> [...]
> konstant.
> Er jeg den eneste der har problemer med lyden i den film?

Jeg synes ikke at lyden er så slem, men jeg ser nu også alle danske film med
undertekster for jeg kan sgu ikke fatte hvad de siger ellers hehe (nej nej
jeg er ikke en gammel røv).
Men at 450.000 så den film i biffen er mig en gåde.

Fra : Kim2000

Dato : 02-03-09 20:58

"St. M." <nej> skrev i en meddelelse

> [...]
> nej jeg er ikke en gammel røv).
> Men at 450.000 så den film i biffen er mig en gåde.

Tja, nu er vi en af dem der lejede den på dvd, men den var da en halvflad
fornøjelse - faktisk en maveplasker af dimensioner. Vi grinte da 3-4-5
steder, men det var vel det. Jeg har lidt svært ved at forstå den fik så
gode anmeldelser.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 03-03-09 10:05

"Kim2000" <> skrev i meddelelsen ...

> [...]
> snøvler og taler enormt hurtigt, og samtig skatter lyden konstant.
>
> Er jeg den eneste der har problemer med lyden i den film?
Den film? Alle danske film. Derfor ser jeg ikke danske film.

mvh
Henning

Fra : Per Z

Dato : 03-03-09 13:29

Bortset fra at filmen var røvsyg, så mindes jeg ikke problemer med llyden.

Fra : tina hedeman

Dato : 04-03-09 16:14

hej
jeg synes der er mange nye danske film og serier hvor man ikke kan høre
hvad de siger. især mads mikkelsen han snøvler og taler utydelig.....jeg ser
ikke de gode gamle danske film men man kan da høre hvad de siger der i det
mindste.

tina

Fra : Per Z

Dato : 06-03-09 11:31

Det er vel fordi de snakker "Morten Kock'sk". Sådan snakker ingen vel i
virkeligheden.