Hvor er den billigst (Matrix)
Fra : Steen

Dato : 02-03-09 18:04

Nogen der har spottet et godt tilbud på Matrix-trilogien?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-03-09 20:27

Hej!

Steen wrote:

> Nogen der har spottet et godt tilbud på Matrix-trilogien?

Den er nok billigt til salg på HD-DVD ;)

Du skal specificere mediet ligeledes.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim2000

Dato : 02-03-09 21:02

> Hej!

> Den er nok billigt til salg på HD-DVD ;)
>
> Du skal specificere mediet ligeledes.

Frelsens Hær havde den faktisk liggende til 15 kroner for alle tre - på VHS

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-09 10:06

In news:49ac1194$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Steen <isteen+usenet@gmail.com> typed:
> Nogen der har spottet et godt tilbud på Matrix-trilogien?

Den står til 149,95 hos Moviezoo. Jeg ved ikke om det er billigt. 50,- kr.
stykket er da ikke ret meget.

http://www.moviezoo.dk/alle-produkter/soeg/the%20matrix%20collection/

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henrik Laursen

Dato : 03-03-09 12:53

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in

> [...]
> Steen <isteen+usenet@gmail.com> typed:
>
> Den står til 149,95 hos Moviezoo. Jeg ved ikke om det er billigt. 50,-

Hvis man støver de store rodekasser igennem med billige DVD'ere hos
både Kvickly Xtra, Bilka, Føtex osv. så kan man måske være heldig at
hitte dem til 100kr stykket, har set sådan et torvesalg hos Bilka i
Odense hvor der var Matrix DVD'ere imellem.

--
Henrik Laursen

Fra : Steen

Dato : 03-03-09 15:03

> [...]

> Steen <isteen+usenet@gmail.com> typed:
>
> Den står til 149,95 hos Moviezoo. Jeg ved ikke om det er billigt. 50,- kr.

Det kan jeg godt få råd til.....nu er der jo SP-penge på vej

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-09 15:22

In news:1iw0cde.vnk1v714h98mnN%isteen+usenet@gmail.com,
Steen <isteen+usenet@gmail.com> typed:

> Det kan jeg godt få råd til.....nu er der jo SP-penge på vej

Jeg synes også at det er billigt, men jeg er ikke selv Matrix fan. Den er
ligesom en smule for avanceret for mig. Hvis du f.eks. bestiller hos
Moviezoo idag, kan du godt risikere at du allerede har dvd'erne i morgen.
Jeg er meget glad for at handle hos dem.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 09-03-09 18:53

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der har spottet et godt tilbud på Matrix-trilogien?

jeg har lige købt alle 3 for 135 kr + porto 29 kr men jeg for så 10 % rabat