Gammel undersøiske gyser science fiction
Fra : John Doe

Dato : 26-02-09 23:30

Jeg kan huske at jeg så en gammel gyser sammen med min far for en del år
siden. Jeg har desværre glemt titlen og vil gerne prøve at finde den på dvd.
jeg kan desværre kun huske bruddele af filmen, så jeg håber at nogle kan
genkende den (Det er ikke Dybet/The Abyss).

Men det handler om at der nogle dykker på en større undersøiske plotfarm
eller ubåd er i gang med udforske en russisk krigskib. Jeg kan ikke huske om
den er sunken inden for nyere eller ældre tid. Men man ved dog at den
russisk krigskib var i færd med at flytte og bliv beskudt af egne styrker og
siden af Rusland benævte alt kendskab.

Dykker finder ikke noget særlig om bord på skibet og de får låst kaptain
hemmelig pengeskab op og finder en flaske whiskey og div. logbøger. De
vælger at drikke whiskey og det viser sig så at være årsagen til at den
russisk flåde var efter krigskibet. I den flaske whiskey er den gemt en
slags gen-virus som laver mennesker om den uhyggelige monster og så begynder
filmen for alvor.

mere kan jeg ikke rigtig huske

- Håber nogle kan huske det

Mvh.

John D.

Fra : Kim2000

Dato : 26-02-09 23:44

"John Doe" <dfasdfr75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> russisk flåde var efter krigskibet. I den flaske whiskey er den gemt en
> slags gen-virus som laver mennesker om den uhyggelige monster og så

Kunne det være Virus med Sutherland?

Fra : John Doe

Dato : 26-02-09 23:57

------------klip---------------------

> Kunne det være Virus med Sutherland?

Nej Desværre.

Det er noget som Rusland selv har brygget på, altså virusen.

Den film som du snakker om "Virus" er en livsform fra rummet.

John

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-02-09 00:20

"John Doe" <dfasdfr75@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> russisk flåde var efter krigskibet. I den flaske whiskey er den gemt en
> slags gen-virus som laver mennesker om den uhyggelige monster og så

Jeg har set filmen engang.
Uden at være sikker på titlen, så mener jeg det er Leviathan:
http://www.imdb.com/title/tt0097737/

Mvh
Benjamin