Ridser i fribord
Fra : Ole Lüchau

Dato : 03-03-09 08:14

Hej gruppe

Jeg har en L27 med lakeret fribord. (hvidt) Der er desværre i vinterens løb,
kommet ridser fra presseningen i fribordet. Hvordan fjerner jeg dem, hvis
det overhovedet kan lade sig gøre.
Ole Lüchau

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-09 17:55

"Ole Lüchau" <centergrafiknospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har en L27 med lakeret fribord. (hvidt) Der er desværre i vinterens
> løb, kommet ridser fra presseningen i fribordet. Hvordan fjerner jeg dem,

Hvis ikke de er for dybe kan de poleres væk. Evt med forudgående
vandslibning. Pas på ikke at slibe overfladen helt væk, så hellere lave
reparation med samme farve, så der er noget at slibe i.

--
Hilsen Ole Axelsen. (5771)

Fra : Ole Lüchau

Dato : 03-03-09 22:36

> [...]
> vandslibning. Pas på ikke at slibe overfladen helt væk, så hellere lave
> reparation med samme farve, så der er noget at slibe i.

Tak for svaret Ole
Jeg må prøve at polere forsigtigt på ridserne.

Hilsen
Ole