/ Forside / Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Fritidssejlads
#NavnPoint
dabj 9220
trimare46 2651
pallenoc 1600
BjarneD 1560
piaskov 1180
pjk 1173
Teil 1110
emesen 1090
dova 1060
10  transor 1030
Sommertogt med musik ??
Fra : Ukendt


Dato : 01-03-09 20:28

Fik lige den ide, at det kunne være sjovt at planlægge et sommertogt efter
musikfestivaller og fester. Lidt havne, men mest opankring i gåafstand fra
festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.

Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
"grundforskningen" helt fra bunden ?

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige




 
 
HO (01-03-2009)
Kommentar
Fra : HO


Dato : 01-03-09 21:12

> musikfestivaller og fester. Lidt havne, men mest opankring i gåafstand fra
> festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>
Hej Bjarke
http://www.rockunderbroen.dk/

afholdes 10 meter fra vandkanten.
bådene ligger så tæt, du bare kan gå fra båd til båd i land

MVH
HO



HO (01-03-2009)
Kommentar
Fra : HO


Dato : 01-03-09 21:18
Flemming N (01-03-2009)
Kommentar
Fra : Flemming N


Dato : 01-03-09 21:22

Langelandsfestivalen http://www.langelandsfestival.dk/
er også et godt bud.
/Flemming



HO (01-03-2009)
Kommentar
Fra : HO


Dato : 01-03-09 21:48

"Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
news:49aaee53$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Langelandsfestivalen http://www.langelandsfestival.dk/
> er også et godt bud.

hejsa
lyder lidt kedelig, når man læser ordensreglementet:

Våben
Det er strengt forbudt at medbringe nogen former for våben på festivalen.




Ukendt (01-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-03-09 22:07

Nå.... jeg sejler aldrig uden min sweitzer kniv ....

Nej, rigtigt godt bud, begge. Bliv ved !!

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige



"HO" <ho@nospamvejen-net.dk> wrote in message
news:49aaf470$0$25186$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> "Flemming N" <fnifjern@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:49aaee53$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Langelandsfestivalen http://www.langelandsfestival.dk/
>> er også et godt bud.
>
> hejsa
> lyder lidt kedelig, når man læser ordensreglementet:
>
> Våben
> Det er strengt forbudt at medbringe nogen former for våben på festivalen.
>
>


HO (01-03-2009)
Kommentar
Fra : HO


Dato : 01-03-09 21:49



> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
> "grundforskningen" helt fra bunden ?

http://www.samfest.dk/



Ukendt (01-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-03-09 21:56

>> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
>> "grundforskningen" helt fra bunden ?
>
> http://www.samfest.dk/

http://www.tunofestival.dk/

http://www.beachparty.nu/

http://www.beachparty.dk

Per



HAWK (02-03-2009)
Kommentar
Fra : HAWK


Dato : 02-03-09 00:53


"Per Pedersen" <perlpsnabelahotmail.com> skrev i meddelelsen
news:49aaf66d$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
>
> http://www.beachparty.dk
>
afholdes på lystbådehavnen


Steffen Skov (02-03-2009)
Kommentar
Fra : Steffen Skov


Dato : 02-03-09 11:31

O-høj
For et par år siden var jeg i Sønderborg mens der var ringridning. Det var
en oplevelse af karat. Weekenden efter var vi i Gråsten, og her var der
dæleme osse ringridning. Det er underholdende og meget folkeligt. Kan varmt
anbefales.
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

"HO" <ho@nospamvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
news:49aaf4ca$0$25200$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>
>
>> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
>> "grundforskningen" helt fra bunden ?
>
> http://www.samfest.dk/
>



Ukendt (02-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-09 23:28

Jeps, men det har jeg prøvet for to år siden .... Samme sted. Helt enig !!

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige



"Steffen Skov" <XsskovY@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:gogcif$1qgg$1@newsbin.cybercity.dk...
> O-høj
> For et par år siden var jeg i Sønderborg mens der var ringridning. Det var
> en oplevelse af karat. Weekenden efter var vi i Gråsten, og her var der
> dæleme osse ringridning. Det er underholdende og meget folkeligt. Kan
> varmt anbefales.
> Hilsen Steffen
> --
> "E´baad" Pd26 nr.18, Århus.
>
> "HO" <ho@nospamvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> news:49aaf4ca$0$25200$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
>>
>>
>>> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
>>> "grundforskningen" helt fra bunden ?
>>
>> http://www.samfest.dk/
>>
>
>


HO (01-03-2009)
Kommentar
Fra : HO


Dato : 01-03-09 21:52

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:49aae19f$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Fik lige den ide, at det kunne være sjovt at planlægge et sommertogt efter
> musikfestivaller og fester. Lidt havne, men mest opankring i gåafstand fra
> festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>
> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
> "grundforskningen" helt fra bunden ?

med lidt bus på land er det jo mange muligheder:
http://www.festivalzonen.dk/festivaler/



Ukendt (01-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-03-09 22:14

Ingen bus. Kravet er at man kan høre musikken fra båden....

En kombination af Samsø og Langeland kan gå. Så skal jeg bare lige finde
noget der passer mellem 18 og 25. juli ....

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige



"HO" <ho@nospamvejen-net.dk> wrote in message
news:49aaf554$0$25196$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
> meddelelse news:49aae19f$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Fik lige den ide, at det kunne være sjovt at planlægge et sommertogt
>> efter musikfestivaller og fester. Lidt havne, men mest opankring i
>> gåafstand fra festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>>
>> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
>> "grundforskningen" helt fra bunden ?
>
> med lidt bus på land er det jo mange muligheder:
> http://www.festivalzonen.dk/festivaler/
>


Karl Erik Christense~ (01-03-2009)
Kommentar
Fra : Karl Erik Christense~


Dato : 01-03-09 22:21

Den Sun, 01 Mar 2009 22:14:03 +0100 skrev Bjarke M. Christensen:

> Ingen bus. Kravet er at man kan høre musikken fra båden....
>
> En kombination af Samsø og Langeland kan gå. Så skal jeg bare lige finde
> noget der passer mellem 18 og 25. juli ....

Prøv at skrive rundt til arrangørerne - de flytter sikkert gerne både tid
og sted

---
Karl Erik.

Torben Henriksen (04-03-2009)
Kommentar
Fra : Torben Henriksen


Dato : 04-03-09 17:03

Er du til Jazz? er der Femø Jazz ca. 200 m. fra havnen
http://www.femoejazz.dk/

Mvh/Torben H.

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:49aae19f$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Fik lige den ide, at det kunne være sjovt at planlægge et sommertogt efter
> musikfestivaller og fester. Lidt havne, men mest opankring i gåafstand fra
> festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>
> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
> "grundforskningen" helt fra bunden ?
>
> Bjarke
>
> --
> Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
>
>
>



Steffen Skov (03-03-2009)
Kommentar
Fra : Steffen Skov


Dato : 03-03-09 17:46

O-høj
Tunø jazzfestival er altid et besøg værd, om man kan lide trængsel. Der er
gode muligheder for svaj udenfor havnen under alle vindforhold.Der plejer at
være en rigtig god stemning.
Senere kommer der Samsøfestival i Ballen. Også hyggeligt og med gode
muligheder for svaj i vestlige vinde.
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:49aae19f$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Fik lige den ide, at det kunne være sjovt at planlægge et sommertogt efter
> musikfestivaller og fester. Lidt havne, men mest opankring i gåafstand fra
> festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>
> Nogen der har ide'er til sådan en tur eller skal jeg bare starte
> "grundforskningen" helt fra bunden ?
>
> Bjarke
>
> --
> Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
>
>
>



Lars Løth (03-03-2009)
Kommentar
Fra : Lars Løth


Dato : 03-03-09 21:40

evt. starte med en tur nordpå--- helt nord på, lang halv kedelig sejltur,
men man kan jo altid slå et smut forbi læsø.

http://www.skagenfestival.dk/

Mvh.

Lars


A.Kaup (04-03-2009)
Kommentar
Fra : A.Kaup


Dato : 04-03-09 06:03

Lige for at tilføje et par stykker. Ingen kan vist høres optimalt fra
vandet, men alligevel...
Livø Jazz festival
Nibe Festival (Den lille fede...)
Bork havnefestival
Mvh. Akaup

Harding Larsen (06-03-2009)
Kommentar
Fra : Harding Larsen


Dato : 06-03-09 11:10

Hej Bjarke,

Ja det vil være en god ide at få lavet en sådan sammenstilling.
Det vil være meget positivt for så kan man planlægge ferien
således at man kan undgå disse havne, da de ofte er overfyldte
og som oftest er "musik"udøverne og deres udstyr i en forfatning
at det ikke er værd at høre på fra bådene i havnene.
Kan man undgå at blive holdt tvunget vågen til kl 03:00 vil der
være noget positivt i en liste.
I Vordingborg blev byfesten holdt på torvet og lyden nede i
havnen var uforholdsmæssigt højt og meget forvrænget.
På Agersø var højttalerne til trommesættet defekte så det lød
som en mystisk raslen. Afstanden mellem båd og orkester var kun
50 meter.
Vi havde "glæde" af festivaler mange steder sidste år, det vil
vi godt undgå i år.
Vi synes det er bedre at medbringe sin egen musik og så nøjes
med at høre den indendørs i kahytten og ikke forstyrre naboerne,
eller alternativt, som du skriver, at ligge for anker. Dog skal
afstanden være passende.
Da vi havde koncerter på Femøren lige nord for Kastrup
Lystbådehavn, var det ikke til at opholde sig i havnen. Lyden
forvrænges over afstande og selv på Flakfortet 5 sm væk kunne
det høres.
I de weekender hvor det foregik var der ikke mange i havnen
flest mulige var på weekendture uden for høreafstand.

Mvh/Harding

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)
skrev:
>Fik lige den ide, at det kunne være
>sjovt at planlægge et sommertogt efter
>musikfestivaller og fester. Lidt
>havne, men mest opankring i gåafstand fra
>festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>
>Nogen der har ide'er til sådan en tur
>eller skal jeg bare starte
>"grundforskningen" helt fra bunden ?
>
>Bjarke
>
>--
>Maxi 999 - 'Escape' - Hundige


Ukendt (06-03-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-03-09 23:38

Ja, hver sin smag. Helt enig. Jeg samler listen og så kan man jo bruge
den til både tiltrækning og afstandstagen.

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige



"Harding Larsen (slet XTBAM)" <harding@XTBAMlarsen.tdcadsl.dk> wrote in
message news:12363346150.63366900214562@dtext.news.tele.dk...
> Hej Bjarke,
>
> Ja det vil være en god ide at få lavet en sådan sammenstilling.
> Det vil være meget positivt for så kan man planlægge ferien
> således at man kan undgå disse havne, da de ofte er overfyldte
> og som oftest er "musik"udøverne og deres udstyr i en forfatning
> at det ikke er værd at høre på fra bådene i havnene.
> Kan man undgå at blive holdt tvunget vågen til kl 03:00 vil der
> være noget positivt i en liste.
> I Vordingborg blev byfesten holdt på torvet og lyden nede i
> havnen var uforholdsmæssigt højt og meget forvrænget.
> På Agersø var højttalerne til trommesættet defekte så det lød
> som en mystisk raslen. Afstanden mellem båd og orkester var kun
> 50 meter.
> Vi havde "glæde" af festivaler mange steder sidste år, det vil
> vi godt undgå i år.
> Vi synes det er bedre at medbringe sin egen musik og så nøjes
> med at høre den indendørs i kahytten og ikke forstyrre naboerne,
> eller alternativt, som du skriver, at ligge for anker. Dog skal
> afstanden være passende.
> Da vi havde koncerter på Femøren lige nord for Kastrup
> Lystbådehavn, var det ikke til at opholde sig i havnen. Lyden
> forvrænges over afstande og selv på Flakfortet 5 sm væk kunne
> det høres.
> I de weekender hvor det foregik var der ikke mange i havnen
> flest mulige var på weekendture uden for høreafstand.
>
> Mvh/Harding
>
> Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)
> skrev:
>>Fik lige den ide, at det kunne være
>>sjovt at planlægge et sommertogt efter
>>musikfestivaller og fester. Lidt
>>havne, men mest opankring i gåafstand fra
>>festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>>
>>Nogen der har ide'er til sådan en tur
>>eller skal jeg bare starte
>>"grundforskningen" helt fra bunden ?
>>
>>Bjarke
>>
>>--
>>Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
>


Harding E. Larsen (07-03-2009)
Kommentar
Fra : Harding E. Larsen


Dato : 07-03-09 01:23

OK det er fint med en sådan liste, der vil være til glæde foer alle.

Mvh/Harding

On 6 Mar., 23:37, "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand
(punkt)dk> wrote:
>  Ja, hver sin smag. Helt enig. Jeg samler listen og så kan man jo bruge
> den til både tiltrækning og afstandstagen.
>
> Bjarke
>
> --
> Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
>
> "Harding Larsen (slet XTBAM)" <hard...@XTBAMlarsen.tdcadsl.dk> wrote in
> messagenews:12363346150.63366900214562@dtext.news.tele.dk...
>
>
>
> > Hej Bjarke,
>
> > Ja det vil være en god ide at få lavet en sådan sammenstilling.
> > Det vil være meget positivt for så kan man planlægge ferien
> > således at man kan undgå disse havne, da de ofte er overfyldte
> > og som oftest er "musik"udøverne og deres udstyr i en forfatning
> > at det ikke er værd at høre på fra bådene i havnene.
> > Kan man undgå at blive holdt tvunget vågen til kl 03:00 vil der
> > være noget positivt i en liste.
> > I Vordingborg blev byfesten holdt på torvet og lyden nede i
> > havnen var uforholdsmæssigt højt og meget forvrænget.
> > På Agersø var højttalerne til trommesættet defekte så det lød
> > som en mystisk raslen. Afstanden mellem båd og orkester var kun
> > 50 meter.
> > Vi havde "glæde" af festivaler mange steder sidste år, det vil
> > vi godt undgå i år.
> > Vi synes det er bedre at medbringe sin egen musik og så nøjes
> > med at høre den indendørs i kahytten og ikke forstyrre naboerne,
> > eller alternativt, som du skriver, at ligge for anker. Dog skal
> > afstanden være passende.
> > Da vi havde koncerter på Femøren lige nord for Kastrup
> > Lystbådehavn, var det ikke til at opholde sig i havnen. Lyden
> > forvrænges over afstande og selv på Flakfortet 5 sm væk kunne
> > det høres.
> > I de weekender hvor det foregik var der ikke mange i havnen
> > flest mulige var på weekendture uden for høreafstand.
>
> > Mvh/Harding
>
> > Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)
> > skrev:
> >>Fik lige den ide, at det kunne være
> >>sjovt at planlægge et sommertogt efter
> >>musikfestivaller og fester. Lidt
> >>havne, men mest opankring i gåafstand fra
> >>festival pladser. Har gummibåd m. lille motor.
>
> >>Nogen der har ide'er til sådan en tur
> >>eller skal jeg bare starte
> >>"grundforskningen" helt fra bunden ?
>
> >>Bjarke
>
> >>--
> >>Maxi 999 - 'Escape' - Hundige- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177459
Tips : 31964
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408195
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste