Messe 2009 - er en ren speedbåd messe
Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 28-02-09 19:19

Hejsa..

Er netop hjemvendt fra messe og er lide skuffet.

Sejlbådene er stort set udeblevet, de kan tælles på 2 hænder.

-Leon

Fra : Morten

Dato : 28-02-09 23:39

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Er netop hjemvendt fra messe og er lide skuffet.
>
> Sejlbådene er stort set udeblevet, de kan tælles på 2 hænder.
>
> -Leon
synes nu der var mange sejlbåde og for lidt småbåde

Morten

Fra : oem

Dato : 01-03-09 02:51

On 28 Feb., 23:39, "Morten" <1blad...@get2net.dk(fjern 1)> wrote:

> synes nu der var mange sejlbåde og for lidt småbåde
>
> Morten

Er enig i at messen er en speed- og motorbådsmesse. Var det to eller 3
endeløse haller med motorbåde? Maksimalt 10 sejlbåde. Til gengæld var
der lange kødannelser på sejlbådene mens speedbådene bare stod og
skinnede. Og udstyrshallen var helt umulig at bevæge sig i så mange
var der (lørdag den 28.02 kl 13-15 ca.). Interessen er der.

Jeg er blevet fan af Hanseboot/Hamborg. Der er nyheder, alle er der,
der er det hele. Skulle man føle trang til et kvalmt maritimt maleri,
så kan man få det, - sejlerferie, teaktræ, rustfrit stål, sejl,
udstyr, både osv. osv. Det er et marked hvor der handles og der er
sågar gode tilbud, der trækker og man ser ting man ikke vidste fandtes

Bare sådan noget som mad og service er jo elendigt i Fredericia. Man
kan stå i kø til en gang junk, der er værre end Mcdonalds (havde det
dog bare været McDonalds, så ku man da leve med det)
/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-09 19:56

> [...]
>kan stå i kø til en gang junk, der er værre end Mcdonalds (havde det
>dog bare været McDonalds, så ku man da leve med det)

Jeg synes at messen var fin afpasset alle interesser, dog med overvægt til
speed/motorbåde. Pæne sejlbåde, både store indenfor og især sejljollerne i
teltet. Teltet var faktisk hele turen værd.

Desuden var jeg inde at høre på Jesper Bank, som snakkede om fabrikation af
sejl - det var et super indlæg. Jeg hørte også på Jørgen Hansen. Fint
indlæg.

Fik en pølse og en fad udenfor. Dejligt vejr og gode varme pølser og god
kold fad.

Alt i alt en dejlig dag.

/karsten

Fra : Preben Kohl Lauritze~

Dato : 01-03-09 18:01

Hej,
Tak for oplysningen, så sparede jeg da de 1000 kr til transport, broafgift,
fortæring og billetter.
Var ellers lidt interesseret i at se en Elan 344, der pt. sælges med 25%
rabat!
Men vi bliver hjemme i Ballerup!

Hilsen Preben