Et par tomme pladser i bussen til bådmesse~
Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-02-09 09:08

Hej

Vi har lejet en bus, som henter os i klubhuset i Mou (Nordjylland), lørdag
d. 07.03.09 kl. 08.00. Afgang fra Fredericia kl. 16.00, hjemkomst ca. kl.
20.30.

Skriv lige hvis du vil have detaljeret program for turen!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 08-03-09 11:52

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> Skriv lige hvis du vil have detaljeret program for turen!

Hej

Så er messen forbi, vi havde en god tur, og der kom nogle med fra en
"nabosejlklub". Vi havde en dejlig dag, og spiste på Hvidsten kro på
hjemvejen.

Jeg fik ikke ny båd dernede, jeg ville have købt den 50 fod Najad, men de
kunne ikke give tilbage på min 10 millioner kroner seddel

Fra : Per Nordahl

Dato : 08-03-09 13:23

> [...]
>
> Så er messen forbi, vi havde en god tur, og der kom nogle med fra en
> "nabosejlklub". Vi havde en dejlig dag, og spiste på Hvidsten kro på

Lyder som en god tur

> Jeg fik ikke ny båd dernede, jeg ville have købt den 50 fod Najad,
> men de kunne ikke give tilbage på min 10 millioner kroner seddel

Lidt ærgeligt med de seddelstørrelser, når man lige var klar til køb.
Kunne du ikke bare have fået et tilgodebevis ?

"Thulfen"

Fra : Per Rasmussen

Dato : 09-03-09 00:27

"Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Lidt ærgeligt med de seddelstørrelser, når man lige var klar til køb.
> Kunne du ikke bare have fået et tilgodebevis ?

Kunne du ikke ha' skrevet en check. Jeg ville for mange år siden betale for
2 kaffe med en check på 1 mille, fik bare kaffen uden at betale, og checkken
tilbage.
vis det bare var gået sådan med Najad'en var det vel ik' så ring' enda.
Per