leje bil i Italien til på hotel Pai. Itali~
Fra : Preben Andersen

Dato : 28-02-09 11:38

Hej.
Jeg skal på ferie på Hotal Pai ved Gardasøen. Er der nogen her i gruppen der
har en links til billig billeje, vi er 2 personer. Skal være fra Milano
Lufthavn. Siten skal helst være på dansk.
På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen

Preben

Fra : søren brix

Dato : 28-02-09 15:10

"Preben Andersen" <prebennyboe@os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der har en links til billig billeje, vi er 2 personer. Skal være fra
> Milano Lufthavn. Siten skal helst være på dansk.

hej preben

www.e-biludlejning.dk

www.carbookers.com

holidayautos.com

men prøv selv at søge i gruppen der er masser af links

mvh

Sørem

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-03-09 19:43