Adapter (bit til bor)
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-03-09 11:13

Har fået en smart skruemaskine, der bruger bits. Vil også gerne bruge
den til at bore med. Kan man få en adapter med "bitgevind" i den ene
ende og borholder i den anden? Har ledt i diverse butikker uden held.

mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-09 19:23

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Jeg forstår, at du har købt en skruemaskine, hvor der ikke er en borepatron
på, men kun et sekskantet hul.Så er mulighederne, at du kan købe en
borepatron med "bitsgevind" i den anden ende, eller købe bor med 6 kantet
fæste.

Mvh
Mads

Fra : Max

Dato : 04-03-09 19:35

Hej Michael

> ende og borholder i den anden? Har ledt i diverse butikker uden held.

Du skal have fat i sådan en her

http://www.carl-ras.dk/e-shop/el-vaerktoejogtilbehoer/tilbehoertmaskiner/borendevaerktoej/tilbehoertboremaskiner/borepatroner/andreborepatroner/borepatrontilbitsholder/

--
Mvh Max

Fra : Erik Andersen

Dato : 04-03-09 19:56

> Hej Michael

> [...]

Jeg har sådan en. Troede også at den var genial, men ikke til at bore med.
Den er alt for ledeløs i samlingen med bitholderen og så falder den af i
tide og utide. Selve borepatronen er fin. Det eneste den er god til er
sammen med en AEG vinkelforsats hvor der er en kugle der går ind og låser
sekskanten. Muligvis har arndre AEG-maskiner en tilsvarende lås. Jeg købte
den til den lille Bosch skruemaskine IXO, men det er den ikke god til.
/Erik

Fra : Max

Dato : 04-03-09 20:52

Hej Erik

> tilsvarende lås. Jeg købte den til den lille Bosch skruemaskine IXO,
> men det er den ikke god til. /Erik

Jo, den er genial. Vi har vel 50 stykker af dem i den daglige
produktion og alle elsker dem.

--
Mvh Max

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 04-03-09 16:50

> Jo, den er genial. Vi har vel 50 stykker af dem i den daglige
> produktion og alle elsker dem.

Det er netop en Borsch IXO jeg har fået. Hvor kan man købe den dims
med kuglen henne?
Mvh Michael

Fra : Jens Petersen

Dato : 05-03-09 17:57

On Wed, 4 Mar 2009 15:50:23 -0800 (PST), "mbk112@hotmail.com"
<mbk112@hotmail.com> wrote:

>Det er netop en Borsch IXO jeg har fået. Hvor kan man købe den dims
>med kuglen henne?

Den bliver du hurtigt træt af hvis du skal bore i andet end blød plast
eller lignende.

Køb hellere en boremaskine til formålet.
--
OV1A Jens

Experience: Enables you to recognize a mistake when you make it again.