Billig vognmand?
Fra : CAH

Dato : 27-02-09 03:58

Hej

Jeg skal have et bord og fire stole fra Allborg til Odense, hvem
kender en vognmand der er billig, og som passer på tingene?

På forhånd tak for hjælp
Mads

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 27-02-09 12:22

Prøv at sende en forespørgsel her: http://www.flyttetilbud.dk/
--
Venlig hilsen
Mikkel

"En tom taxi kørte op foran Christiansborg, og ud steg Naser Khader"

Fra : CAH

Dato : 27-02-09 05:10

Tak for tippet, men jeg ville gerne have en personlig anbefaling,
nogen som har haft en god erfaring med en vognmand.

Mads

Fra : Steen Andersen

Dato : 27-02-09 16:02

>"Tak for tippet, men jeg ville gerne have en personlig anbefaling,
>nogen som har haft en god erfaring med en vognmand.

Jeg har brugt Øbro til at køre et klavér fra København til Aalborg. Det var
ikke super-billigt, men heller ikke dyrt. Til gengæld meget prof. De har
biler der kører frem og tilbage flere om ugen, så mon ikke der kan læses af
i Odense også.

-Steen

Fra : Ralph

Dato : 27-02-09 16:32

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg har gode erfaringer med Morsø Minifragt Tlf. 97 72 41 90 - han kører
over hele landet, så hvis det kan være når det passer ind i en tur, så ...
ring og spørg.

--
Ralph